تفاوت کاشت مژه دائمی و اکستنشن ( کاشت مژه موقت)
تفاوت کاشت مژه دائمی و اکستنشن ( کاشت مژه موقت)

تفاوت کاشت مژه دائمی و اکستنشن ( کاشت مژه موقت)

روش‌های زیادی وجود دارد که به صورت موقت مژه‌های شما را پرپشت کنند و باعث افزایش و پر کردن مژه‌ها شوند؛ استفاده از مژه‌های مصنوعی، لیفت و لمینت مژه، ریمل‌های مخصوص برای پرپشت کردن و بلند کردن مژه از جم

لیفت و لمینت ابرو چیست؟!

لیفت و لمینت ابرو چیست؟!

این روزها از هرگوشه ای عبارت لیفت و لمینت ابرو به گوش می خورد. اگر نمی دانید لیفت ابرو بدون جراحی چه طور است، این مطلب را بخوانید.

در تمامی طول تاریخی زیبایی برای افراد به خصوص بانوان مهم بوده است. انسان هرروزه به دنبال روش‌های جدیدتری برای داشتن حس زیبایی می‌گردد. همواره برای بانوان آرایش صورت که شامل پوست، مو، لب، چشم ها و ابروها می شود، مهم‌ترین بخش در زیبایی بوده است.

شاعران و نویسندگان هر زمان که می‌خواستند از زیبایی یک دختر تعریف کنند، به چشمان و مژه‌های او اشاره می‌کرده‌اند؛ مشخص است که چقدر داشتن مژه و چشمان زیبا در ظاهر  شما تاثیرگذار خواهد بود. در این مقاله در رابطه با زیباتر شدن مژه‌ها صحبت کرده و به بررسی دقیق انواع کاشت مژه و تفاوت کاشت دائمی و موقت مژه خواهیم پرداخت.

اگر خودتان مژه‌های بلند و پرپشتی دارید، نیازی به کاشت و اکستنشن مژه وجود نخواهد داشت پس این مقاله برای شما مناسب نخواهد بود.

کاشت دائم مژه

روش‌های زیادی وجود دارد که به صورت موقت مژه‌های شما را پرپشت کنند و باعث افزایش و پر کردن مژه‌ها شوند؛ استفاده از مژه‌های مصنوعی، لیفت و لمینت مژه، ریمل‌های مخصوص برای پرپشت کردن و بلند کردن مژه از جمله روش‌هایی هستند که شما می‌توانید برای پرپشت کردن مژه به صورت موقت استفاده کنید؛ اما همان‌طور که از نامشان پیداست، این روش‌ها موقتی بوده و برای مدت زمان کوتاهی کاربرد دارند و هر بار نیاز به تجدید آن‌هاست.

یک روش عالی و پرطرفدار برای داشتن مژه‌های پر پشت و زیبا، کاشت داثم مژه است که مدت زمان بیشتری برای شما باقی می‌ماند و زیبایی طبیعی‌تری به چشمان شما خواهد داد. برای اکستنشن مژه بهتر است به یک متخصص زیبایی مراجعه کنید؛ زیرا کاشت مژه از حساسیت بسیار بالایی برخورد بوده و همچنین سلامت چشمان شما بسیار مهم است.

از تفاوت کاشت مژه دائمی و موقت می‌توان به این نکته اشاره کرد که ماندگاری مژه در کاشت دائم بسیار طولانی‌تر از روش موقت است. کاشت موقت نهایت تا دو هفته باقی خواهد ماند و به اندازه مژه دائمی طبیعی نیست؛ اما با کاشت دائمی مژه شما تا دو ماه از داشتن مژه‌های زیبا و پرپشت لذت خواهید برد و بعد از آن نیاز به کاشت مجدد مژه دارید. در ادامه متن بیشتر به تفاوت‌های این دو روش خواهیم  پرداخت.

یکی از دلایلی که کاشت دائم مژه هزینه بالاتری دارد، مربوط به ماندگاری و جنس مژه‌هایی است که برای کاشت مژه استفاده می‌شود. دلیلی دیگر بالا بودن هزینه کاشت دائم مژه این است که برای کاشت دائم مژه 3 تا 4 ساعت زمان می‌برد و وقت زیادی از متخصص زیبایی خواهد گرفت.

انواع کاشت مژه

در کاشت مژه و اکستنشن مژه به صورت دائم تکنیک‌های متفاوتی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به علاقه و مدل چشم‌های خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اما از معروف‌ترین تکنیک‌ها و مدل کاشت مژه می‌توان به :

  1. کاشت مژه کلاسیک
  2. کاشت مژه والیوم  
  3. کاشت مژه ابریشمی

اشاره کرد.

اگر به دنبال کاشت و یا اکستنشن مژه هستید، به احتمال زیاد با دو اسم مژه کلاسیک و مژه والیوم روبه‌رو شده‌اید؛ در ادامه می‌خواهیم در ارتباط با هر کدام از این مدل‌‌ها توضیحی کوتاه دهیم.

کاشت مژه کلاسیک

این نوع کاشت برای افرادی که حجم و تعداد مژه‌های متوسطی دارند، مناسب است. در این نوع کاشت مژه دائم، اکستنشن‌کار یا متخصص کاشت مژه با چسب مخصوص مژه‌های طبیعی و مصنوعی موجود را به صورت تک به تک به مژه‌های خود شما می‌چسبانند تا مژه‌های شما پرپشت‌تر و زیباتر دیده شود. اگر می‌خواهید بعد از کاشت مژه شما شبیه مژه مصنوعی نباشد و بسیار طبیعی دیده شود، مدل کاشت کلاسیک بهترین انتخاب است و در طبیعی‌ترین حالت زیبایی شما را چند برابر خواهد کرد.

کاشت مژه والیوم

این نوع کاشت باعث چند بعدی نشان داده شدن مژه شما می‌شود؛ زیرا بین هر تار مژه از 2 تا 10 مژه مصنوعی می‌چسبانند. کاشت مژه والیوم باعث پرحجم نشان دادن مژه شما خواهد شد. همچنین به دلیل تعداد مژه‌های بیشتری که استفاده می‌شود، هزینه آن نیز بیشتر است. کاشت مژه والیوم انواع متفاوتی دارد و به کاشت چندبعدی معروف است.

کاشت مژه ابریشمی

کاشت مژه ابریشمی از دیگر روش‌های رایج کاشت مژه است که به دلیل استفاده از تارهایی از جنس ابریشم به این نام شناخته می‌شود. این روش به صورت کاشت دائمی بوده و برای افرادی که به دلایلی مثل سوختگی، سرطان، ریختن مژه و ابرو بر اثر استرس و ... مژه‌های طبیعی ندارند، مناسب است.

به عنوان مثال اگر به صورت ژنتیکی مژه‌ای کم پشتی دارید، می توانید از این روش استفاده کنید. خیالتان راحت باشد که کاشت مژه ابریشمی هیچ آسیبی نخواهد زد. این نوع کاشت به چشم‌های شما گیرایی می‌بخشد و از دیگر مدل‌های کاشت مژه ها به طور دائم، ماندگارتر است.

علاوه بر مدل‌های کاشتی که در  بالا م÷عرفی کردیم، مدل‌های زیاد دیگری نیز وجود دارند که در زیر دسته این مدل‌ها قرار می‌گیرند و یا از آنجایی که مخاطبان و طرفداران زیادی ندارند شناخته شده نیستند.

تفاوت کاشت مژه دائمی و موقتی

اگر با دیدن مژه‌های پر پشت و زیبای دیگران، شما هم علاقه‌مند به کاشت مژه شده‌اید، در این بخش به فرق کاشت مژه دائمی و اکستنشن یا کاشت مژه موقتی می‌پردازیم. شما با کاشت دائمی مژه طبیعی‌ترین مدل مژه را خواهید داشت، چرا که از مژه‌های طبیعی استفاده می‌شود و از آنجایی که به صورت تار به تار به مژه‌های شما چسبیده می‌شود، حالت طبیعی‌تری خواهد داشت.

کاشت موقت مژه کاملا قابل تشخیص خواهد بود، برای داشتن حالتی طبیعی کاشت دائمی مناسب‌ترین روش است،  زیرا در کاشت دائمی از داشتن مژه‌های زیبا و طبیعی لذت می‌برید. اگر برای برگزاری مهمانی یا مجلس مهمی می‌خواهید که زیبایی بیشتری داشته باشید، اکستنشن و کاشت موقت مژه برای شما مناسب است.

اگر بخواهید بدانید که بهترین روش کدام است، باید بگوییم که شرایط و خواسته هر فرد متفاوت است و شما با توجه به نیاز و خواسته خود می‌توانید مناسب‌ترین روش را انتخاب کنید. همچنین برای مشاوره و خدمات اکستشن مژه می‌توانید به متخصصان و کارشناسان زیبایی در این زمینه مراجعه کنید.

هزینه کاشت مژه و اکستنشن مژه

هزینه کاشت مژه به عوامل متعددی بستگی دارد. در ادامه می‌خواهیم به عوامل موثر در قیمت‌گذاری کاشت مژه اشاره کنیم تا بتوانید با خیال راحت‌تری خرج کنید:

یکی از مهم‌ترین عوامل در قیمت‌گذاری اکستنشن یا کاشت دائم مژه شرایط فعلی و میزان پرپشتی مژه‌های شما است.

دومین عامل موثر آرایشگر و یا متخصص زیبایی است که شما برای این‌کار به آن مراجعه می‌کنید. متخصصین با توجه به مهارت و سابقه کار هزینه‌های متفاوتی در ازای این کار دریافت خواهند کرد.

از عوامل مهم در سلامتی کاشت مژه و هزینه اکستنشن مژه باید به جنسی که برای مژه‌ها استفاده می‌شوند، اشاره کرد. هر چه از جنس مرغوب‌تر و طبیعی‌تری استفاده شود، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

نکته دیگر میزان استفاده از تارهای مژه است. هر چقدر که بخواهید مژه‌های پر پشت تری داشته باشید، ملزم به استفاده از مواد بیشتر و پرداخت هزینه بیشتر می‌شوید. به طور مثال مدل کاشت مژه دائم کلاسیک از کاشت مژه والیوم ارزان‌تر است.

عوارض کاشت مژه

کاشت مژه نیز مانند هر عمل و اقدامی که برای زیبایی بیشتر انجام می‌شود، خطراتی را به دنبال خواهد داشت.  به همین علت بسیار مهم است که پیش کسی بروید که مطمئن بوده و بهداشت را رعایت کند.

یکی از عوارض کاشت مژه بوجود آمدن حساسیت و عفونت برای چشم است. چسب، مژه‌ها و وسایلی که برای کاشت مژه به کار می‌روند اگر آلوده باشند، باعث حساسیت و عفونت  خواهند شد. حتما به جایی مراجعه کنید که مطمئن باشید از وسایل تمیز و بهداشتی استفاده می‌کنند و همچنین خود شخصی که برای شما قرار است کاشت مژه انجام دهد، فردی تمیز و قابل اطمینان باشد.

ضرر دیگر کاشت مژه اگر در جای مناسب انجام نشود، می‌تواند ریزش مژه‌ها باشد. دقت کنید که در کاشت مژه‌ها مژه‌ها به تارهای مژه خودتان متصل می‌شود و اگر فشار بیش از حد وارد شود و مواد چسبنده مناسب نباشند، باعث ریزش مژه‌های طبیعی شما خواهد شد.

اگر پوست حساسی داشته باشید استفاده این چسب‌ها برای چسباندن مژه ممکن است برای چشم و پوست اطراف چشمتان حساسیت‌های پوستی مثل اگزمای پوستی ایجاد کند.

دقت داشته باشید که اگر کار کاشت دائم مژه خود را پیش افراد متخصص انجام دهید، هیچ عارضه‌ای نخواهد داشت.

نتیجه گیری

داشتن زیبایی ظاهر باعث می‌شود که افراد اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. چشم‌ها در صورت اولین عضوی هستند که می‌توانند افراد را تحت تاثیر قرار دهد. کاشت و اکستنشن مژه باعث می‌شود که چشمان شما زیبا و گیراتر دیده شود. یکی از  خدمات زیبایی که امروزه طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد اکستنشن و کاشت مژه است.

کاشت و اکستنشن با مژه مصنوعی تفاوت زیادی دارد و مدل‌های متفاوتی هم دارد که شما با توجه به مدل چشم‌ها و خواسته خود می‌توانید یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید. همچنین برای دریافت خدمات اکستنشن مژه می‌توانید به سایت کولون نیز مراجعه کنید و از خدمات برترین مخصصان در این زمینه استفاده کنید.

پسندیدم 1

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام