انتخاب بهترین مارک لاک ناخن
انتخاب بهترین مارک لاک ناخن

انتخاب بهترین مارک لاک ناخن

ناخن یکی از اعضای بدن است که در زیبایی خانم‌ها تاثیر به سزایی دارد. داشتن ناخن‌های زیبا در بالابردن اعتماد به نفس خانم‌ها بسیار موثر است. پیدا کردن برند لاکی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛

چرا باید پدیکور کنیم؟!

چرا باید پدیکور کنیم؟!

اگر پدیکور نمی کنید یعنی صورت پایتان را نمی شویید!!!

ناخن یکی از اعضای بدن است که در زیبایی خانم‌ها تاثیر به سزایی دارد. داشتن ناخن‌های زیبا در بالابردن اعتماد به نفس خانم‌ها بسیار موثر است. پیدا کردن برند لاکی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ دغدغه بسیاری از خانم‌های ایرانی است.  

با ما همراه باشید تا با بهترین مارک لاک ناخن آشنا شوید. لاک ناخن از جمله لوازم آرایشی است که حداقل یکی از آن‌ها را در کیف آرایشی هر خانمی می‌توان پیدا کرد. امروزه لاک در سبد پرفروش‌ترین محصولات آرایشی قرار گرفته است. در ادامه‌ی این مطلب ابتدا به معرفی خدمات ناخن زنان و سپس به معرفی بهترین مارک لاک ناخن خواهیم پرداخت.

خدمات کاشت ناخن

بدون شک این روزها تعداد بسیار زیادی از خانم‌ها را در آرایشگاه‌های کاشت ناخن می‌بینید.

کاشت ناخن طرفداران بسیار زیادی دارد. اولین گروهی که در راس طرفداران کاشت ناخن قرار می‌گیرند، افرادی هستند که ناخن‌های قوی و سالمی ندارند. همان‌طور که می‌دانید داشتن ناخن‌های بلند و زیبا در کشیده‌تر دیده شدن انگشتان و در نهایت زیباتر شدن دست‌ها، بسیار موثر است. بنابراین استفاده از خدمات کاشت ناخن در جهت زیبا و کشیده‌تر نشان دادن انگشتان است.

ترمیم کاشت ناخن

 می‌دانید که ناخن‌ها به مرور زمان رشد می‌کنند. در نتیجه زمانی که شما ناخن‌هایتان را با هر ماده‌ایی می‌پوشانید، پس از مدتی ناخن از ریشه رشد می‌کند و به جلو می‌آید، در نتیجه قسمتی از ناخن که به تازگی رشد کرده است بدون پوشش خواهد ماند. همین دلیل می‌تواند باعث شکستگی و یا آسیب در بستر ناخن شود.

پوشش بر روی ناخن می‌تواند کاشت پودری، لاک معمولی، لاک ژل، کاشت ژل و یا هر نوع پوشش دیگر باشد. در کاشت پودری به طور معمول دو تا سه هفته یا نهایتا یک ماه بعد از کاشت ناخن نیاز به ترمیم یا ریمو است. فراموش نکنید کاشت ناخن مادام‌العمر نیست و نیاز به رسیدگی دارد.

اگر قصد ترمیم مجدد ناخن‌های خود را ندارید، به هیچ وجه با وسایلی شبیه به چاقو و یا ناخن گیر و یا هر وسیله‌ی دیگری مواد را به زور از ناخن‌ها جدا نکنید. این کار باعث آسیب بسیار شدید در ناحیه ناخن های شما خواهد شد. پس به یک مانیکوریست مراجعه کنید و از آن بخواهید با روش اصولی ناخن‌های شما را بردارد.

مانیکور ناخن

مانیکور ناخن هم مانند کاشت ناخن در راستای زیبا سازی ناخن‌های شما انجام می‌شود. در افرادی که عادت به جویدن ناخن‌های خود دارند، با دیدن ناخن‌های مانیکور شده‌ی خود دست از این کار برمی دارند و پس از گذشت مدت زمانی این عادت به فراموشی سپرده می شود. ناخن های مانیکور شده به طور معمول یک هفته دوام اولیه ی خود را دارند.

البته می‌توان با روش‌هایی مثل کشیدن روکش بی رنگ مانند برق ناخن روی ناخن‌ها، تا دو هفته هم آن را حفظ کرد.

ویژگی‌های یک لاک ناخن مناسب

حال که با روش‌های رایج زیباسازی ناخن‌ها آشنا شده‌اید، وقت آن است به سراغ معرفی بهترین لاک ناخن برویم.

قیمت خرید لاک در کیفیت و ماندگاری آن بدون شک اثرگذار است، اما لاک خوب ویژگی‌هایی دارد که در انتخاب آن باید دقت کرد. در ادامه‌ی این بند به معرفی ویژگی‌های یک لاک ناخن مناسب خواهیم پرداخت.

غلظت لاک

فراموش نکنید یک لاک خوب باید غلظت متعادلی داشته باشد، اگر لاک بیش از اندازه غلیظ باشد دارای برآمدگی و فرورفتگی روی ناخن می‌شود و مدت بسیار زیادی طول می‌کشد تا لاک خشک شود و برعکس آن اگر لاک رقیق باشد روی ناخن ثابت نمی‌ماند و مداوم نیاز به تمدید دارد.

کیفیت لاک

شما با بو کردن لاک به آسانی می‌توانید از کیفیت آن باخبر شوید، اگر لاک مواد شیمیایی بسیار زیادی داشته باشد بوی تند و آزار دهنده‌ایی دارد و این لاک می‌تواند با گذشت زمان باعث حساسیت‌های پوستی و آسم شود.

گواهینامه اصالت محصول

لاک خود را از مکان‌هایی بخرید که گواهی اصالت محصول و آموزش پزشکی فعالیت کنند. این مکان‌ها باید زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت کنند. لاک‌هایی که دارای گواهی نامه اصالت کالا یا محصول هستند، به هیچ عنوان برای ناخن‌های شما مشکلاتی مانند پوسته‌پوسته شدن، حساسیت و... ایجاد نخواهد شد.

معرفی بهترین مارک لاک ناخن

حال که با خدمات کاشت ناخن و ویژگی‌های یک لاک خوب آشنا شدید؛ بهتر است به معرفی بهترین مارک لاک ناخن بپردازیم. در ادامه‌ی این بند به معرفی برند معروف و محبوب لاک ناخن سالی هانسن خواهیم پرداخت:

Sally Hansen

برند سالی هانسن جزء بهترین برندهای آرایشی است که هر خانمی باید آن را بشناسد، این برند آمریکایی در زمینه‌ی محصولات زیبایی است. شروع کار این برند در سال 1946 توسط خانم سالی هانسن بوده است. شروع کار این برند با دو محصول مخصوص ناخن بود و امروزه با 300 رنگ مختلف به کار خود ادامه می‌دهد. محصولات سالی هانسن در 55 کشور جهان عرضه می‌شوند. ایران هم از کشورهایی است که عرضه کننده ی محصولات این برند است. این برند، برند شماره یک ناخن در آمریکا و کشورهای دیگر است.

 

متخصصان این برند در تولید محصولاتی که از بالاترین میزان سازگاری با ناخن شهرت دارند. بافت یک دست و کم نظیر لاک ناخن سالی هانسن، از اصلی‌ترین مزایایی است که آن را از سایر رقیبان خود برتری می‌دهد.

این لاک به دلیل بهترین مواد اولیه، سلامت ناخن‌های شما را ضمانت می‌کند و لایه محافظی در برابر اشعه یو وی روی ناخن ایجاد می‌کند.

امروزه در بسیاری از مراکز کاشت ناخن از این محصول استفاده می‌شود. این مارک لاک منحصر به فرد، لاک‌های ژله‌ای نیز تولید می‌کند که شما را از رفتن به آرایشگاه و استفاده از دستگاه UV بی نیاز می‌سازد.

حال به سراغ پرطرف‌دارترین لاک‌های برند سالی هنسن می‌رویم.

Mint Sprint

این لاک از سالی هانسن در رنگ سبز روشن به بازار ارائه می‌شود. این محصول به سرعت خشک می‌شود اما باید گفت که قلم موی آن کمی پهن است و نیاز به کمی تمرین و البته صبوری دارد تا به آن عادت کنید.

Celeb City

این محصول از لاک‌های فوق‌العاده محبوب به رنگ نقره‌ای است. حال شما با ارزان‌ترین محصول برند سالی هانسن آشنا شده‌اید. اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که طرفدار قلم موی پهن نیستید، این محصول قلم موی باریکی دارد.

ZOYA

اين برند در سال 1986 توسط مایکل ریزس و زویا تاسیس شد.

این لاک فاقد پنچ ماده‌ی سمی و خطرناک فرمالدیید، تولوئن، کافور، دبیوتیل، فتالیت و انواع رزین های فرمالین است.

محصولات لاک ناخن زویا در حال حاضر به عنوان برند یک لاک خوب در بالاترین سطح کیفیت در حال عرضه است.

این برند لاک معروف با عرضه‌ی نزدیک به 450 رنگ لاک جزء بالاترین برندها در سطح محصولات در کشور آمریکا است.

در آخر

تنوع در برند لاک‌ها بسیار متنوع است و ما در اینجا فقط به دو برند معروف اشاره کردیم. در انتخاب برند لاک، شفافیت، مواد تشکیل دهنده‌ی لاک، سریع‌تر خشک شدن باعث برتری یکی به دیگری می‌شود. برای اینکه یک خرید خوب تجربه کنید حتما این نکات را مدنظر قرار دهید.

فراموش نکنید برای اینکه ناخن‌های خود را از آسیب لاک زدن‌های مکرر در امان نگه دارید، به هیچ عنوان برای پاک کردن لاک از استون استفاده نکنید، چرا که استون دارای مواد مضر و مصنوعی است و تنفس آن بسیار خطرناک است. از لاک پاک کن‌های مخصوص ناخن استفاده کنید که از ایجاد ترک روی ناخن جلوگیری می‌کند.

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام