چگونه ابروهای زیبا داشته باشیم؟
چگونه ابروهای زیبا داشته باشیم؟

چگونه ابروهای زیبا داشته باشیم؟

جدیدترین و مؤثرترین خدمات زیبایی ابرو شامل میکروبلیدینگ و میکروپیگمنت می‌شود که داشتن ابروهای زیبا را تا مدتهای طولانی تضمین می‌کند.

تغییر فرصت زندگی کردن است

تغییر فرصت زندگی کردن است

فکر می کنید چند بار تا حالا فرصت لذت از زندگی را از دست داده اید؟! پافشاری روی تکرارها را فراموش و به تغییر سلام کنید.

جدیدترین و مؤثرترین خدمات زیبایی ابرو شامل میکروبلیدینگ و میکروپیگمنت می‌شود که داشتن ابروهای زیبا را تا مدتهای طولانی تضمین می‌کند.

ابروها برخلاف آنچه که تصور عموم است، نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره دارند. فقط کافی است انحنای ابروها کمی کم یا زیاد شود تا تغییر قابل توجهی در صورت به وجود بیاورد. معیار زیبایی ابروها در طول سال‌ها همیشه پیرو مد بوده. در زمان‌های قدیم‌تر، ابروهای کاملاً تمیز و نازک، معیار زیبایی تلقی می‌شد و امروزه صنعت مد، ابروهایی پرپشت و شاید نه خیلی تمیز را به عنوان ابروهای زیبا به مردم القا کرده است. اما در نهایت حالت ابروها نیز چیزی است که باید خود شخص درباره آن تصمیم بگیرد چرا که هر مدل ابرویی می‌تواند روی بعضی چهره‌ها جلوه بهتری داشته باشد و زیبایی بیشتری به آن ببخشد و شاید این اثر را روی برخی چهره‌های دیگر نداشته باشد.

ابروهای زیبا تنها حاصل بخت و اقبال و ژنتیک خوب نیست، بلکه با مراقبت‌های لازم و تکنیک‌های خاص می‌توان ابروهایی بی‌نقص داشت. اگر تمایل دارید راز داشتن ابروهای زیبا را بدانید ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

داشتن ابروهای طبیعی و پرپشت

برای داشتن ابروهای زیبا، سالم و پرپشت بزرگ‌ترین لطفی که می‌توانید در حق ابروهایتان بکنید این است که به حال خودشان بگذارید. مدام جلوی آینه و با وسواس به جان ابروهایتان نیفتید. نگران موهای کوچکی که کناره و اطراف ابروهایتان سر بر می‌آورد نباشید. اگر هم فکر می‌کنید ظاهر ابروهایتان بیش از حد نامرتب شده است، سعی کنید در دورترین فاصله ممکن از ابروهایتان از موچین استفاده کنید. به طور کل از حالت دادن به ابروهایتان اجتناب کنید.

برای تسریع رشد ابروهایتان توصیه می‌شود شب‌ها قبل از خواب ابروهایتان را با روغن کرچک، روغن زیتون و یا روغن بادام به مدت ۳ تا ۵ دقیقه ماساژ دهید. یک رژیم غذایی سالم و مقوی نیز می‌تواند نقشی بسیار کلیدی در رشد ابروها ایفا کند. برای افزایش رشد ابروها می‌توانید از غذاهایی مانند ماهی (به ویژه ماهی سالمون)، آجیل، سویا و کشمش استفاده کنید. این مواد مغذی، فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کنند و رشد ابروها را تسریع می‌بخشند.

پیدا کردن حالت مناسب ابروها

برای داشتن ابروهای زیبا باید بدانید تا چه حد لازم است ابروها را با موچین تمیز کنید. رایج‌ترین اشتباهی که در حالت دادن به ابروها صورت می‌گیرد این است که اشخاص نمی‌دانند ابتدا و انتهای ابروهایشان باید کجا باشد. مشخص کردن جایگاه ابروها به شما کمک می‌کند که بدانید کدام قسمت‌ها نیاز به مرتب شدن دارد و در کدام قسمت‌ها نیاز است که موی بیشتری رشد پیدا کند.

برای پیدا کردن حالت مناسب ابروها مراحل زیر را دنبال کنید:

۱-مدادی را بردارید و از کنار بینی، به صورت عمودی به سمت گوشه داخلی چشمتان بگیرید. هنگامی که سر مداد به خط ابرویتان می‌رسد، اینجا نقطه‌ای است که ابتدای ابروهایتان را مشخص می‌کند.

۲-سپس مداد را در گوشه بینی نگه دارید، به مداد زاویه بدهید تا از روی چشمتان عبور کند. نقطه‌ای که مداد با استخوان ابرو برخورد می‌کند جایی است که انحنای ابرو را مشخص می‌کند.

۳-در آخر مداد را از همان کنار بینی به سمت گوشه خارجی چشم‌ها نگه دارید و نقطه‌ای که در آن مداد با خط ابرو تلاقی می‌کند باید انتهای ابرویتان باشد.

چگونه مدل ابروی مناسب شکل صورتمان را پیدا کنیم؟

جلوه ابروها تا حد زیادی به شکل صورت نیز بستگی دارد. قانون کلی برای داشتن ابروهای زیبا این است که فرم ابروها باید درست بر خلاف فرم صورت انتخاب شود. برای مثال اگر صورت کشیده‌ای دارید باید مدلی را انتخاب کنید که انحنای کم و طول زیادی داشته باشد تا صورتتان عریض‌تر به نظر برسد و از کشیدگی آن بکاهد.

صورت گرد

صورت‌های گرد، طول و عرض تقریبا برابری دارند. بنابراین ابروهای زیبا برای این فرم صورت، ابروهایی با انحنای زیاد هستند که صورت را بازتر نشان می‌دهند.

برای تشخیص گرد بودن صورت توجه کنید که همانطور که گفته شد درازی و عریضی صورت در این شکل برابر است. استخوان گونه برجسته نیست و زاویه‌ای در این صورت‌ها دیده نمی‌شود.

صورت کشیده

در این نوع صورت‌ها، طول صورت تقریبا دو برابر عرض آن است. برای این فرم صورت باید مدلی را انتخاب کنید که انحنای کم و کشیدگی زیاد داشته باشد تا کمی به عرض صورت اضافه کند.

صورت مربعی

در این نوع صورت‌ها طول و عرض برابر است با این تفاوت که فک مشخص‌تری دارند. برای کم کردن زاویه تیز این نوع صورت‌ها باید ابروها را با یک انحنای ملایم لیفت کرد. اگر صورت مربعی دارید ابروهای تیز و زاویه‌دار مناسب شما نیست.

صورت مستطیلی

مانند صورت‌های کشیده، طول صورت‌های مستطیلی تقریبا دو برابر عرض آن است با این تفاوت که استخوان فک، مشخص و زاویه‌دار است. برای این مدل صورت‌ها، ابروهایی ضخیم‌تر و مشخص‌تر با انحنای کمانی و ملایم، به کوتاه‌تر دیده شدن پیشانی کمک می‌کند و تیزی استخوان فک را نیز کم‌تر نشان می‌دهد.

صورت مثلثی

اگر فک عریض‌تری نسبت به پیشانی دارید، می‌توانید با اضافه کردن حجم و پرپشتی به ابروهایتان تناسب بیشتری به صورتتان ببخشید. دقت کنید که انحنای ابروهای باید ملایم و به صورت کمانی باشد. اما انتهای ابروهایتان را بعد از انحنای اصلی پایین نیاورید، یعنی انتهای کمان باید به سمت بالا و کمی صاف باشد.

صورت قلبی شکل

صورت‌های قلبی شکل در قسمت پیشانی عریض‌تر از قسمت فک هستند و چانه، ظریف و تیز است. بنابراین ابروهایی کمی ضخیم‌تر با انحنای گرد می‌تواند تعادل بیشتری به چهره ببخشد.

صورت الماسی

اگر پیشانی کوتاه، چانه تیز و گونه‌های برجسته دارید باید قوس ابروهایتان را گرد نگه دارید. ابروهای بسیار تمیز و مشخص می‌تواند صورت الماسی را از تعادل خارج کند.

صورت بیضی شکل

صورت‌های بیضی بسیار متقارن و متعادل هستند. بنابراین نیاز چندانی به شکل دادن به ابروها برای تغییر شکل صورت نیستید. ابروهای طبیعی خودتان می‌توانند به خوبی مسئولیت زیبا کردن صورتتان به عهده بگیرند.

میکروبلیدینگ ابروها

میکروبلیدینگ از جدیدترین روش‌های آرایش نیمه دائم ابرو است که آرزوی داشتن ابروهای زیبا را تحقق می‌بخشد. اگر کم حجمی و نازکی ابروهایتان همیشه مایه دردسر بوده و از آرایش کردن آن‌ها به صورت روزانه خسته شده‌اید، میکروبلیدینگ بهترین راه حل برای شماست. همچنین با میکروبلیدینگ می‌توانید هر حالتی را به ابروهایتان بدهید، به صورتی که جلوه‌ای کاملا طبیعی داشته باشد.

میکروبلیدینگ تا حدی شبیه به تتو است با این تفاوت که اثر آن مادام‌العمر نیست و هر موقع که بخواهید می‌توانید برای پاک کردن آن اقدام کنید. در این روش خراش‌های کوچکی روی پوست ایجاد می‌شود و این خراش‌ها با رنگدانه‌هایی پر می‌شوند. پیگمنت‌هایی که برای میکروبلیدینگ به کار می‌روند هیچ گونه لک و تغییر رنگی در پوست ایجاد نمی‌کند و برای پاک کردن آن از نوعی حلال مخصوص استفاده می‌شود که کاملا بی‌خطر است. توجه کنید که در روزهای اول پس از میکروبلیدینگ ممکن است ابروها ظاهری اغراق آمیز و پررنگ داشته باشند اما به مرور زمان این مشکل برطرف می‌شود.

میکروبلیدینگ معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام دارد بنابراین بهتر است هر ۱۲ ماه آن را ترمیم کنید. به خصوص اگر پوست چرب داشته باشید ماندگاری میکروبلیدینگ روی پوستتان کم‌تر خواهد بود و زودتر نیاز به ترمیم پیدا خواهید کرد.

میکروبلیدینگ با ابزارهای خاصی انجام می‌گیرد و نیازمند دانش یک متخصص است. بنابراین برای انجام آن حتماً به کسی مراجعه کنید که تخصص کافی را داشته باشد و حتماً نمونه کار و سوابق آن شخص را بررسی کنید.

لیفت ابرو

لیفت ابرو، روشی طبیعی و کاملا بدون درد برای داشتن ابرو‌های زیبا است. در این روش، ابروها به سمت بالا حالت می‌گیرد که در نتیجه، ابروها پهن‌تر و پرپشت‌تر به نظر می‌رسد. در واقع در این روش تارهای ابرو به سمت بالا حالت داده می‌شوند و در جای خود ثابت باقی می‌مانند.

در انجام این روش، علاوه بر آنکه از ابزارهایی برای فیکس کردن ابروها به سمت بالا استفاده می‌شود، مواد مغذی و تقویت‌کننده ابرو را نیز به کار می‌برند تا ابروهای زیبا و سالم را به شما هدیه کنند.

نتیجه لیفت ابرو بسیار تمیز و مرتب خواهد بود و انتظاری که از ابروهای زیبا دارید را برآوره خواهد کرد. افرادی که ابروهایی نامرتب با تارهای پراکنده دارند بیشترین منفعت را از انجام لیفت ابرو می‌برند. لیفت ابرو همچنین به جوان‌تر به نظر رسیدن چهره کمک بسیار زیادی می‌کند.

مراحل لیفت ابرو به این صورت است که ابتدا تارهای ابرو را مرتب می‌کنند و در جهت دلخواه شما شانه می‌کنند. سپس با استفاده از چسب مخصوص لیفت، ابروها را در جای خود ثابت نگه می‌دارند. اگر تمایل داشته باشید پس از مواد فیکس کننده، بر روی ابروها رنگ ابرو هم قرار داده می‌شود. در آخر نیز مواد کراتینی به ابروها زده می‌شود.

میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن روشی دیگر است که برخی افراد برای داشتن ابروهای زیبا از آن استفاده می‌کنند. این فرایند به طور کلی در واقع قرار دادن رنگدانه در زیر لایه سطحی پوست است. شباهت بسیار زیادی بین میکروپیگمنتیشن و تتو دارد وجود دارد و نتیجه کار، تا مدت‌های بسیار طولانی ماندگاری خود را حفظ می‌کند. از تفاوت‌های مهم میکروپیگمنتیشن با تتو می‌توان به این مورد اشاره کرد که جوهری که در میکروپیگمنتیشن استفاده می‌شود با تتو متفاوت است.

میکروپیگمنتیشن با استفاده از مواد رنگی غیر حساسیت‌زا به زیر پوست و توسط سوزن‌های باریک انجام می‌شود. این روش نیز نیازمند دانش افراد متخصص است و حتماً برای انجام آن می‌بایست سوابق شخص مورد نظر را بررسی کنید.

انجام میکروپیگمنتیشن با کمی درد و التهاب همراه است که متخصصانی که به آن‌‌ها مراجعه می‌کنید راهکارهایی را برای مراقبت‌های پس از آن به شما پیشنهاد می‌کنند.

سخن پایانی

شکل ابروها تأثیر بسیار زیادی در تغییر فرم صورت ایفا می‌کند. در این مقاله به روش‌های طبیعی و سایر خدماتی که برای داشتن ابروهای زیبا در آرایشگاه‌ها ارائه می‌شوند اشاره کردیم. برای بهره‌مندی از بهترین خدمات زیبایی ابرو (میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و لیفت ابرو) می‌توانید به وبسایت کلون مراجعه کنید و خدمات مورد نظر را به صورت اینترنتی رزرو کنید تا همکاران متخصص، خدمات مورد نظرتان را در منزلتان انجام دهند.

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام