مدل‌های کاشت ناخن
مدل‌های کاشت ناخن

مدل‌های کاشت ناخن

برای کاشت از مدل‌های مختلفی استفاده می¬شود. در این مطلب با انواع مدل‌های کاشت ناخن آشنا می¬شوید. انتخاب نوع کاشت به سلیقه¬ی شما بستگی دارد. برخی افراد ناخن‌های با فرم کوتاه را ترجیح می¬دهند و برخی دیگ

رنگ مو ساده در منزل

رنگ مو ساده در منزل

رنگ مو ساده همیشه و در هر مناسبتی زیبا و شیک به نظر می‌رسد اما نه همه ی رنگ موهای ساده، پس پیشنهاد می‌کنیم از متخصصان 100% حرفه ای این حوزه و خدمات رنگ مو ساده در منزل و دکوپاژ کلون استفاده کنید.

برای کاشت از مدل‌های مختلفی استفاده می­شود. در این مطلب با انواع مدل‌های کاشت ناخن آشنا می­شوید. انتخاب نوع کاشت به سلیقه­ی شما بستگی دارد. برخی افراد ناخن‌های با فرم کوتاه را ترجیح می­دهند و برخی دیگر بلند را. بعضی افراد کاشت با مواد را انتخاب می­کنند و بعضی کاشت با قالب را؛ بنابراین انتخاب بهترین مدل، تماماً به خواسته و سلیقه­ی شما وابسته است.

بهترین مدل‌های کاشت ناخن برای سال ۲۰۲۲

در ادامه بهترین مدل های کاشت ناخن که برای سال 2022 ترند شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

مدل هایی که در این لیست قرار دارند عبارتند از:

کاشت ژله ای

کاشت پودری

کاشت با فرمر

کاشت با قالب

کاشت بیبی بومر

کاشت کاشت گیاهی

کاشت آکواریومی

کاشت فرنچ

کاشت موقت

کاشت میکس

کاشت اکلیلی

کاشت سیلک

کاشت مرمریت

کاشت دیپینگ

 

کاشت ژله­ای

در این نوع کاشت، از سه لایه ژل مختلف استفاده می­شود. قرارگرفتن لایه‌های ژل روی هم باعث درخشش می‌شود و جذابیت خاصی را ایجاد می‌کند. بعد از سوهان کشی و زیرسازی به ترتیب لایه‌های مختلفی از ژل را روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه آن را خشک می‌کنند. شما می‌توانید روی کاشت را با لنز یا قلم، دیزاین کنید.

این نوع از کاشت بهترین انتخاب برای افرادی است که در آب و هوای مرطوب زندگی می‌کنند. زیرا به واسطه‌ی حالت ژله‌ای خود، دوام بیشتری نسبت به دیگر مدل­های کاشت ناخن، در این آب و هوا دارد.

کاشت پودری

در کاشت پودری از پودر اکریلیک استفاده می‌شود. البته انواع مختلفی از این پودر استفاده می‌شود اما ظاهر همه این ها تقریباً یکسان است. با کمک پودر و مایع لیکوئید، خمیر کاشت ایجاد می‌کنند. سپس خمیر را روی ناخن شکل می‌دهند و در نهایت فرم دلخواه را سوهان کشی می‌کنند.

این کاشت استحکام مناسبی دارد و دوام آن نسبت به دیگر کاشت ها بهتر است. دیزاین روی این کاشت بسیار راحت انجام می‌گیرد.

کاشت با فرمر

یکی دیگر از مدل­های کاشت ناخن، استفاده از فرمر است. فرمر شبیه به یک قالب کاغذی است که هنگام کاشت روی ناخن می گذارند. این کار برای فرم دهی به مواد کاشت است. در این حالت فرم دادن و حالت دادن به ناخن هنگام کاشت، بسیار راحت تر می شود. افزایش قد و کاهش قدرت ناخن نیز بسیار آسان انجام می گیرد. در کاشت با فرمر می‌توانید از مواد پودری و دیگر مواد استفاده کنید. فایده این نوع کاشت این است که به سرعت انجام می گیرد .برای طراحی روی این کاشت می توانید از لاک ژل و انواع لنزها استفاده کنید.

کاشت با قالب

کاشت با قالب، از انواع مدل­های کاشت ناخن است. کاشت با قالب بسیار ساده و زیبا است. در این حالت از یک قالب که شبیه ناخن مصنوعی است، استفاده می‌کنند. مواد را درون این قالب قرار می‌دهند و در همین قسمت به مواد فرم می‌دهند. سپس قالب را روی ناخن می‌گذارند و زمان کوتاهی نگه می‌دارند، تا کاشت روی ناخن جا بیفتد. سپس با یک سوهان کشی سریع فرم را کامل می‌کنند. طراحی ناخن باید بعد از جای‌گذاری مواد روی ناخن انجام شود.

کاشت بیبی بومر

کاشت بیبی بومر یکی از مدل­های کاشت ناخن است که تقریباً به حالت طبیعی ناخن نزدیک است. در این کاشت از پودر استفاده می‌شود و معمولاً رنگ‌های هلویی و سفید به کار برده می‌شود که قسمت پایین ناخن هلویی و یک سوم آخر ناخن سفید است جدا شدن رنگ‌ها به حالت محو و درهم‌آمیخته است. این نوع کاشت تقریباً شبیه فرنچ است. اما باید اشاره کرد که در فرنچ رنگ‌ها از هم با مرز مشخص جدا هستند، اما در بیبی بومر به این شکل نیست.

کاشت گیاهی

کاشت گیاهی یا کاشت ناخن با فیبر یکی از کم کاربرد مدل­های کاشت ناخن است. اما باید اشاره کرد که این کاشت کمترین آسیب را به ناخن وارد می‌کند، زیرا هیچ سوهان کشی روی صدف ناخن انجام نمی‌شود. بلکه فرم دهی به ناخن فقط فرم دادن به فیبری است که استفاده می‌شود. از معایب این کاشت این است که دوام کمتری نسبت به دیگر کاشت ها دارد و در برخورد با آب بسیار ضعیف می‌شود.

کاشت آکواریومی

یکی از جالب‌ترین و عجیب‌ترین روش‌هایی که برای کاشت استفاده می‌شود، کاشت آکواریومی است. در این کاشت دو تیپ را با یک فاصله کوچک به هم می‌چسبانند. سپس درون آن، آب و اکلیل و وسایل تزیینی ریز می‌اندازند و در نهایت آن را می‌بندند. قطر و ضخامت این کار نسبت به دیگر کاشت ها بیشتر است. در نهایت می‌توانید روی ناخن را با نگین‌های ریز و قلم، طراحی کوچک انجام دهید، تا حالت آکواریومی آن حفظ شود. این مدل­های کاشت ناخن، در عین عجیب بودن پرطرفدار نیز هستند.

 

کاشت فرنچ

کاشف فرنچ، یکی از ساده‌ترین و معروف‌ترین مدل­های کاشت ناخن است. در این کاشت معمولاً از دو رنگ سفید و هلویی استفاده می‌کنند و فرم خود ناخن را به کمک مواد در می‌آورند. از رنگ هلویی برای پایه ناخن و از رنگ سفید برای قسمت سفید رنگ ناخن استفاده می‌شود. ظاهر کاشت کاملاً طبیعی است.

امروزه از رنگ‌های متفاوت بیشتری برای کاشت فرنچ استفاده می‌کنند. این کار جذابیت این کاشت را بیشتر می‌کند. همچنین انتخاب فرم ناخن در کاشت بسیار مؤثر است.

 

کاشت موقت

در کاشت موقت، افراد میل به داشتن ناخن کاشت به طور طولانی مدت ندارند. با انتخاب کاشت موقت یا کاشت نمازی این کار را انجام می‌دهند. در این کاشت فقط یک لایه نازک تیپ روی ناخن چسبانده می‌شود و طراحی‌ها روی تیپ انجام می‌شوند. مواد گذاری در این کاشت وجود ندارد. دوام این نوع کاشت با توجه به نحوه انجام آن بسیار کوتاه است.

از مزایای این کاشت این است که هیچ آسیبی به ناخن وارد نمی‌کند و نیاز به ترمیم ندارد. اما باید گفت که امکان شکستن ناخن در این روش زیاد است. زیرا هیچ حفاظتی از ناخن به وسیله مواد یا قالب انجام نمی‌شود. به همین علت این کاشت یک کاشت کم کاربرد است.

کاشت میکس

در کاشت میکس معمولاً از دو روش استفاده می‌شود. روش معمولی استفاده از پودر و تاپ شاین است. همچنین از پودر و ژل نیز استفاده می‌کنند. کافی است بعد از زیرسازی و گذاشتن مواد از تاپ شاین استفاده کنید. شما می‌توانید از تاپ شاین روی همه ناخن‌ها استفاده نکنید. این تفاوت باعث زیباتر شدن کار می‌شود. جلوه و زیبایی به طراحی و فرمی که ناخن کار می‌دهد، بستگی دارد.

کاشت اکلیلی

در کاشت اکلیلی از یک کاشت ساده استفاده می‌شود. اما تزئین روی کاشت و دیزاین آن کاملاً به وسیله اکلیل انجام می‌شود. این کار باعث زیبایی و براق شدن ناخن‌ها می‌شود. روش‌های مختلفی برای استفاده از کاشت اکلیلی وجود دارد. برخی افراد، پودر کاشت را با اکلیل مخلوط می‌کنند و سپس کاشت را انجام می‌دهند و برخی دیگر از اکلیل بعد از کاشت و فقط به عنوان یک دیزاین استفاده می‌کنند. این کار یک کار کاملاً سلیقه‌ای است.

کاشت سیلک

کاشت سیلک یکی از کاشت هایی است که به مراقبت از ناخن کمک می‌کند. در حقیقت این کاشت مناسب افرادی است که ناخن‌های بسیار ضعیفی دارند. در این کاشت از یک نوع ابریشم مخصوص استفاده می‌شود و ابریشم روی ناخن را به طور کامل می‌پوشاند. سپس روی آن مواد کاشت را می‌گذارند و در نهایت می‌توان روی آن را طراحی کرد. خدمات طراحی ناخن، کار بسیار حرفه‌ای و نیازمند خلاقیت و سلیقه است. این کاشت یکی از سالم­ترین مدل­های کاشت ناخن است.

کاشت مرمریت

کاشت مرمریت یکی از مدل­های کاشت ناخن است که جلوه بسیار زیبا و جذابی دارد. بعد از انجام مواد گذاری به کمک قلم و لاک ژل یک طراحی به رنگ‌های سنگ مرمر روی ناخن ایجاد می‌کنند. این کار بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود. زیرا نباید رنگ‌ها به طور کامل با هم مخلوط شوند تا حالت مرمری از بین برود.

کاشت دیپینگ

در کاشت دیپینگ استفاده از قلم برای پودر گذاری، حذف می‌شود. تنها مواد مورد نیاز، پرایمر و پودر است. کافی است که روی ناخن پرایمر بزنید و ناخن را به داخل پودر فرو ببرید. سپس روی لایه‌ی پودری، پرایمر بزنید و مجدداً ناخن را داخل پودر فرو ببرید. این کار را چندین بار انجام دهید تا ضخامت دلخواه ایجاد شود. در نهایت سوهان کشی و دیزاین انجام دهید. این کاشت از بی دردسرترین مدل­های کاشت ناخن است.

 نکات مهم کاشت و طراحی

خدمات کاشت ناخن جزو کارهایی است که باید توسط افراد حرفه‌ای و آموزش دیده انجام شود. بنابراین سعی کنید ناخن کار خود را به درستی انتخاب کنید و اگر خودتان این کار را انجام می‌دهید، با تمرین و مراقبت زیاد انجام دهید. زیرا با یک اشتباه کوچک، می‌توانید آسیب جدی به ناخن خود وارد کنید.

 

انتخاب نوع کاشت همان‌طور که گفته شد، کاملاً به شما بستگی دارد. این کار را با توجه به عوامل مختلفی انجام دهید. آب و هوای محل زندگی شما در نوع کاشت موثر است. برای مثال بهترین کاشت برای آب و هوای مرطوب ژله­ای است. این نوع کاشت در آب و هوای خشک دوامی ندارد و به سرعت با مشکل مواجه می‌شود. با آشنایی با مدل­های کاشت ناخن، می­توانید نوع متناسب با سلیقه و نیاز خود را انتخاب کنید.

نوع دیزاین و طراحی که می‌خواهید روی کاشت انجام دهید نیز، بسیار مهم است. کاشت فرنچ با یک طراحی ساده، برای افرادی است که ساده پسند، هستند. کاشت آکواریومی متعلق به افرادی است که تجمل و استفاده از وسایل تزیینی زیاد را، انتخاب می‌کنند. کاشت بیبی بومر اغلب بدون طراحی انجام می‌شود. زیرا خود نوع کاشت، یک نوع طراحی محسوب می‌شود.

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام