انواع مژه مصنوعی و مقایسه انواع آن ها
انواع مژه مصنوعی و مقایسه انواع آن ها

انواع مژه مصنوعی و مقایسه انواع آن ها

استفاده از انواع مژه مصنوعی، خدمات اکستنشن مژه و خدمات لیفت مژه، مؤثرترین و به صرفه‌ترین راه برای بهره‌مندی از زیبایی هرچه بیشتر چشم‌ها به شمار می‌رود.

روایت سه زن در «خانوم»

روایت سه زن در «خانوم»

خانوم فیلمی به کارگردانی تینا پاکروان است که زندگی سه زن در سه نقطه شهر را روایت می کند.

استفاده از انواع مژه مصنوعی، خدمات اکستنشن مژه و خدمات لیفت مژه، مؤثرترین و به صرفه‌ترین راه برای بهره‌مندی از زیبایی هرچه بیشتر چشم‌ها به شمار می‌رود.

چشم‌ها همواره مرکز توجه صورت به شمار می‌آمده‌اند و زیبا به نظر رسیدن آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. در طول سال‌ها روش‌های مختلفی به منظور چند برابر کردن زیبایی چشم‌ها در صنعت زیبایی ارائه شده است. از ریمل‌های حجم دهنده، سرم‌های تقویتی و فرمژه‌های داغ گرفته تا خدمات ماندگارتر مانند کاشت و اکستنشن مژه و لیفت مژه. در این میان، انواع مژه مصنوعی در اختیار عموم قرار داده شده که به صورت آنی فریبندگی چشم‌ها را دو چندان می‌کند و هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند. در واقع اگر مژه مصنوعی مناسب را برای چشم‌های خود انتخاب کنید از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.

امروزه مژه‌های مصنوعی در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند تا نیازهای همه افراد با هر میزان حجم مژه و حالت چشم را پاسخگو باشند. در ادامه به بیان جزئیاتی پیرامون انواع مژه مصنوعی می‌پردازیم.

انواع مژه مصنوعی و مزایا و معایب آن‌ها

انواع مژه مصنوعی به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند. مژه‌های مصنوعی که هر کسی به تنهایی و در خانه می‌تواند برای چسباندن آن روی پلک‌هایش اقدام کند، و مژه مصنوعی‌هایی که برای اکستنشن مژه به کار می‌روند. اکستنشن مژه فرایندی زمان‌بر است که برای انجام آن نیاز دارید که به یک متخصص مراجعه کنید.

مژه مصنوعی نواری یا استریپ یا مژه کامل

این مژه مصنوعی‌ها در بین انواع مژه مصنوعی، بین عموم مردم شناخته شده‌تر است. استفاده از این نوع مژه‌ مصنوعی‌ها به دلیل در دسترس بودن و استفاده سریع و راحت، رواج بسیاری دارد. حتما همه افراد از شکل و نحوه استفاده آن آگاهی دارند. در این نوع مژه مصنوعی، تارهای مصنوعی مژه بر روی یک نوار قرار گرفته‌اند که این نوار توسط چسب مخصوص روی پلک‌ها و بر روی خط مژه‌ها ثابت می‌شود.

مزیت استفاده از مژه مصنوعی نواری

یکی از مزیت‌هایی که باعث پر استفاده بودن این نوع نسبت به سایر انواع مژه مصنوعی شده، این است که به سرعت روی پلک نصب می‌شود و نتیجه آنی دارد. همچنین مژه مصنوعی‌های نواری در شکل‌های مختلف و میزان ضخامت و پرپشتی و اندازه متفاوت وجود دارند که با توجه به میزان پرپشتی مژه‌ها، شکل چشم و سلیقه می‌توان از بین آن‌ها انتخاب نمود. برای نصب مژه مصنوعی نواری نیازی به مراجعه به سالن‌های زیبایی ندارید و با اندکی مهارت، می‌توانید به تنهایی آن را روی پلک‌هایتان نصب کنید.

معایب استفاده از مژه مصنوعی نواری

انتخاب مدل مژه مصنوعی نواری می‌تواند کمی دشوار باشد. مژه‌هایی که در جعبه می‌بینید ممکن است جلوه مورد نظرتان را روی چشم‌هایتان نداشته باشند. همچنین مژه‌های مصنوعی نواری اغلب ظاهری غیرطبیعی دارند که با سلیقه برخی افراد سازگار نیست. گوشه‌ها و انحنای مژه‌های نواری ممکن است شکل پلک را به خود نگیرد و کمی بالا بیاید.

مژه مصنوعی نیمه

این مژه مصنوعی‌ها به طور کلی شبیه به مژه مصنوعی‌های نواری هستند با این تفاوت که فقط در بخش‌های از پلک نصب می‌شوند. برای مثال اگر می‌خواهید مژه‌هایتان طبیعی‌تر به نظر برسد، می‌توانید فقط در قسمت خارجی پلک از مژه مصنوعی استفاده کنید.

مزایای استفاده از مژه مصنوعی نیمه

استفاده از مژه مصنوعی نیمه باعث می‌شود که در آرایش کردن چشم‌ها انعطاف بیشتری داشته باشید. قرار دادن مژه مصنوعی نیمه در قسمت خارجی پلک باعث می‌شود چشم‌‌ها کشیده‌تر به نظر برسد و افتادگی آن کاهش پیدا کند.

 

مژه مصنوعی دسته‌ای یا خوشه‌ای

مژه مصنوعی‌های دسته‌ یا خوشه به صورت چند تار مژه مصنوعی هستند که روی یک تکه نوار کوچک قرار می‌گیرد. درواقع این نوع مژه مصنوعی برخی معایب مژه مصنوعی نواری را برطرف می‌کند و دست شما را گرفتن نتایج مختلف باز می‌گذارد.

مزایای استفاده از مژه مصنوعی دسته‌ای

نتیجه استفاده از این نوع مژه‌های مصنوعی بسیار تمیز از آب در می‌آید. نصب آن‌ها بسیار سریع و راحت است و مانند مژه‌های نواری نیازی نیست نگران فیکس نشدن آن روی خط مژه خود باشید. همچنین جلوه مژه مصنوعی دسته‌ای روی چشم‌ها طبیعی‌تر است و بسته به سلیقه و نیازتان در هر قسمتی از پلک می‌توانید از آن استفاده کنید. برای نصب این مژه‌‌ها نیازی به ابزار و دانش تخصصی نیست و هرکسی می‌تواند به تنهایی این کار را انجام دهد.

مژه مصنوعی دانه‌ای

این نوع مژه‌های مصنوعی به صورت بسته‌های ۳۰ یا ۴۰تایی از تارهای مژه قابل خریداری هستند. این نوع مژه‌ها برای مواقعی است که می‌خواهید آرایشتان بسیار دقیق و تمیز از آب در بیاید. هدف از استفاده از این مژه‌ها معمولا بلندتر به نظر رسیدن مژه‌ها و افزایش حجم در برخی قسمت‌های پلک است بنابراین در بین انواع مژه مصنوعی، این مدل برای افرادی مناسب است که از پرپشتی مژه‌های طبیعی خود رضایت دارند.

مزایای استفاده از مژه مصنوعی دانه‌ای

از قابل توجه‌ترین مزایای استفاده از این نوع مژه‌ مصنوعی‌ها می‌توان به طبیعی به نظر رسیدن آن‌ها اشاره کرد. این مژه‌ها را می‌توانید در هر بخشی از پلک قرار دهید و تراکم مژه در هر قسمتی از پلک را کنترل کنید.

معایب استفاده از مژه مصنوعی دانه‌ای

با توجه به سایر مدل‌های مژه مصنوعی، چسباندن مژه مصنوعی دانه‌ای زمان زیادی می‌برد. درواقع برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید تعداد نسبتاً زیادی تار مژه را بر روی پلک‌هایتان قرار دهید در غیر این صورت تغییر خاصی در مژه‌ها مشاهده نمی‌کنید.

مژه مصنوعی مغناطیسی یا مگنتی

مژه مصنوعی مغناطیسی یا مگنتی نسل جدیدی از مژه مصنوعی هستند که نیازی به چسب ندارند. این مژه‌ها از دو لایه تشکیل می‌شوند که در بین آن‌‌ها آهنربای ظریفی قرار دارد. برای نصب آن، یک لایه را روی قسمت بالایی مژه‌ها نگه‌ می‌دارید و لایه پایینی را از زیر مژه‌ها روی آن قرار می‌دهید. انواع مژه مصنوعی اعم از نواری، نیمه، دانه‌ای و خوشه‌ای را می‌توانید به صورت مگنتی خریداری کنید.

مزایای استفاده از مژه مصنوعی مغناطیسی یا مگنتی

نصب این مژه‌ها نسبت به سایر انواع مژه مصنوعی بسیار راحت و سریع است و درست با خط مژه‌ها تطبیق پیدا می‌کند. بنابراین برخلاف مژه مصنوعی‌های نواری مشکل بالا آمدن کناره‌ها پیش نخواهد آمد.

 

اکستنشن مژه

اگر مژه‌های کم‌پشت و کوتاهی داشته باشید، استفاده‌ی روزانه از مژه مصنوعی‌های رایج می‌تواند طاقت ‌فرسا و حوصله بر باشد. انواع مژه مصنوعی همچنین می‌توانند سست باشند و ممکن است به راحتی کنده شوند.

اکستنشن مژه یا به عبارتی کاشت مژه مصنوعی، به عنوان راه حلی موقت در اختیار خانم‌ها قرار گرفته تا مشکل کم‌پشتی مژه‌های خود را به صورت موقت اما با ماندگاری بالا حل کنند. در این روش، مژه‌های ساخته شده از مواد مصنوعی به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند. این کار در واقع روشی مؤثر و بدون درد برای دستیابی به مژه‌هایی بلند و فریبنده است. جنس مژه‌های مصنوعی که برای اکستنشن مژه استفاده می‌شود می‌تواند از مواد مصنوعی، موی سمور و یا فیبر ابریشم باشد و برای همه افراد قابل اجرا است. اکستنشن همچنین در اندازه‌های متفاوت، مدل فر بودن، و رنگ‌های متفاوت ارائه می‌شوند تا نیازهای مشتری‌ها به طور کامل تأمین شود. اگر کار اکستنشن به درستی و توسط افراد ماهر انجام شود، کوچک‌ترین آسیبی به مژه‌های طبیعی وارد نمی‌شود. حتی اگر به چسب مژه حساسیت داشته باشید، چسب‌های ضد حساسیت برای انجام این کار موجود هستند. پس از انجام اکستنشن، نیاز است که مراقبت‌های لازم را از آن به عمل بیاورید که اکستنشن‌کاری که به او مراجعه می‌کنید اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهد داد.

خدمات اکستنشن مژه کاملاً بر اساس سلیقه مراجعه کننده انجام می‌شود و بنابراین انواع مختلفی از اکستنشن بر روی مژه‌ها قابل اجرا است.

در اکستنشن کلاسیک یک تار مژه بین مژه‌های طبیعی قرار می‌گیرد و جلوه‌ای طبیعی دارد.

اکستنشن والیوم به این صورت انجام می‌گیرد که بیش از از ۱ تار مژه بین مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شود و حجم بیشتری به مژه‌ها می‌دهد.

در اکستنشن مژه ابریشمی، جنس تارهایی که روی مژه‌ها چسبانده می‌شود ابریشم است و روی چشم‌ها بسیار طبیعی جلوه می‌کند. علاوه بر آن، ماندگاری بالاتری نسبت به اکستنشن کلاسیک دارد.

توجه کنید که اکستنشن نیازمند مراجعه به فردی ماهر و مجرب و صرف حدود ۲ ساعت وقت است. اکستنشن حدود ۳ تا ۴ هفته ماندگاری دارد و پس از آن باید برای ترمیم اقدام کنید.

 

سخن پایانی

بدون شک داشتن مژه‌هایی ضخیم و پرپشت و بلند از مهم‌ترین معیارهای زیبایی به شمار می‌رود و نقشی تعیین کننده دارد. تا به امروز روش‌های متعددی برای تحقق بخشید به آرزوی داشتن مژه‌هایی بلند و پرپشت و چشم‌هایی گیرا ارائه شده است. انواع مژه‌ مصنوعی می‌توانند به صورت آنی و بی‌خطر مژه‌هایی زیباتر را به شما هدیه کنند. از روش‌های طبیعی می‌توان به استفاده از سرم تقویت کننده و لیفت مژه اشاره کرد. در روش لیفت کردن، مژه‌های طبیعی شما به سمت بالا حالت می‌گیرد و بین ۶ تا ۸ هفته حالت خود را حفظ می‌کند. از روش‌های مصنوعی می‌توان به استفاده از انواع مژه‌ مصنوعی و اکستنشن اشاره کرد که درباره آن‌ها توضیح دادیم.

برای برخورداری از بهترین خدمات لیفت مژه و اکستنشن مژه در منزل، می‌توانید به وبسایت آرایشگاه اینترنتی کلون مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود رزرو کنید.

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام