آموزش آرایش پاییزی
آموزش آرایش پاییزی

آموزش آرایش پاییزی

آموزش آرایش پاییزی و میکاپ مخصوص فصل سرد با ترفندها و متدهای روز دنیا برای خانم‌های جذاب که به چهره‌ی خود اهمیت داده و می‌خواهند مطابق با آب‌وهوا بدرخشند.

همه چیز درباره سرم مو

همه چیز درباره سرم مو

هیچ می دانید سرم مو چه کارکردی دارد؟! اصلا تفاوت یک سرم مو با ماسک مو را می دانید؟! این مطلب به شما کمک می کند در خرید این محصولات موفق تر عمل کنید.

آموزش آرایش پاییزی و میکاپ مخصوص فصل سرد با ترفندها و متدهای روز دنیا برای خانم‌های جذاب که به چهره‌ی خود اهمیت داده و می‌خواهند مطابق با آب‌وهوا بدرخشند.

هر فصلی باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی و تغییر دما باعث تغییراتی در پوست صورت می‌شود. برای اینکه در هر فصلی جذابیت چهره‌ی خود را حفظ کنیم باید به سبک فصل آرایش کنیم و ترفندهای آرایش متناسب با فصل را روی صورت اعمال کنیم. در این مقاله قصد داریم به آموزش آرایش پاییزی بپردازیم و متدهای میکاپ در فصل سرد را بیان کنیم.

آموزش آرایش پاییزی

با شروع فصل پاییز که دمای هوا رو به سردی می‌رود، باید آرایش صورت را هم مانند پوشش خود تغییر دهیم. برای داشتن چهره‌ای گرم و بشاش در فصل سرد باید به سبک پاییزی میکاپ کنیم. نکته‌ی حائز اهمیت در میکاپ و آرایش انتخاب لوازم آرایشی استاندارد و تأیید شده است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود. برای آگاهی یافتن از بهترین برندهای لوازم آرایشی دنیا، مقاله‌ی بهترین برندهای لوازم آرایشی را مطالعه کنید. در ادامه به آموزش آرایش پاییزی در تمام نقاط صورت و مرحله‌به‌مرحله می‌پردازیم.

زیرسازی و آرایش پوست

در هر شرایطی باید سعی کنیم پوست صورت را یکدست کنیم تا جلوه‌ای طبیعی داشته باشد. دقت کنید که در فصل پاییز حتماً از کانسیلرهای هم رنگ پوست خود استفاده کنید و پوست صورت خود را تیره‌تر یا برنزه نکنید. قبل از هر کاری پوست خود را پاک‌سازی کنید که آرایش روی پوست تمیز به‌خوبی می‌نشیند و طبیعی جلوه می‌کند. برای شروع زیرسازی از یک کرم‌پودر سبک استفاده کنید با این کار رنگ طبیعی صورت خود را حفظ می‌کنید که در آرایش پاییزی بسیار مهم است. اگر می‌خواهید نکات استفاده از کرم‌پودر را بدانید مقاله‌ی ترفندهای میکاپ را مطالعه کنید. قدم بعدی استفاده از کانسیلر مناسب برای تثبیت آرایش است که می‌توانید سیاهی دور چشم و لک‌های صورت را به کمک آن بپوشانید.

سایه چشم در آموزش آرایش پاییزی

در آموزش آرایش پاییزی مهم‌ترین نکته استفاده از رنگ‌های تیره است. اگر می‌خواهید ماندگاری آرایش چشمتان بیشتر شود از پرایمر استفاده کنید و روی پلک‌های خود بزنید. از سایه‌های چشم با رنگ تیره مثل قهوه‌ای، زغالی و... استفاده کنید. برحسب سلیقه‌ی خودتان می‌توانید سایه را به‌صورت ملایم یا غلیظ بزنید. بهتر است در پاییز از دو رنگ سایه استفاده کنید و رنگ روشن‌تر را در بالای رنگ تیره‌تر روی پلک اعمال کنید. در نهایت از یک ریمل باکیفیت برای حجم و حالت دادن به مژه‌ها استفاده کنید.

آرایش تیره‌ی چشم برای پاییز

یکی از روش‌های آرایش چشم مناسب برای پاییز آرایش چشم تیره است. برای این کار به کمک مداد چشم خطوطی چسبیده به مژه‌های بالا و پایین بکشید. از یک برس نرم مخصوص سایه برای زدن سایه‌ی چشم کمک بگیرید. دقت کنید رنگ سایه‌ای که استفاده می‌کنید تیره باشد مثلاً از رنگ زغالی استفاده کنید. برای این کار دقت کنید که سایه در قسمت گوشه‌ی انتهایی چشم تیره‌تر از بالا و پایین چشم شود و هرچقدر که به سمت گوشه‌ی دیگر چشم حرکت می‌کنیم رنگ سایه محو و کم‌رنگ‌تر شود.

خط چشم مناسب پاییز

در کنار سایه‌ای که برای چشم به کار برده‌اید، می‌توانید از خط چشم هم استفاده کنید. خط چشم مناسب پاییز خط چشم گربه‌ای است که به چشمان شما جلوه‌ای زیبا می‌دهد و چشمان شما را مشخص‌تر می‌کند. برای کشیدن خط چشم گربه‌ای از یک براش که دسته‌ی باریکی دارد، استفاده کنید و آن را طوری روی صورت قرار دهید که انتهای بینی را به گوشه‌ی چشمی که می‌خواهید برای آن خط چشم بکشید، متصل کند. حالا از گوشه‌ی چشم به امتداد دسته‌ی براش یک خط بکشید. از گوشه‌ی دیگر چشم یک خط نزدیک به مژه‌ها و در امتداد خط چشم بکشید تا به انتهای خط اولی که کشیدید، برسد. هرچقدر که خط دوم به مژه‌ها نزدیک‌تر باشد، خط چشم گربه‌ای شما باریک‌تر می‌شود. در نهایت فضای خالی میان دو خط را پر کنید و از خط چشم زیبای خود لذت ببرید.

آرایش مژه‌ها در آموزش آرایش پاییزی

برای آرایش مژه‌ها از ریمل و فرمژه استفاده کنید. بکار بردن یک ریمل باکیفیت که مطابق با نیاز ما باشد بسیار حائز اهمیت است. برای خرید بهترین برندهای ریمل و لوازم آرایشی به سایت کلون مراجعه کنید تا هر ماه نمونه‌هایی از برندهای مختلف و تایید شده‌ی لوازم آرایشی را برای شما به‌صورت رایگان ارسال کند و شما در صورت رضایت از محصول، آن را سفارش دهید. قبل از هر چیز به کمک فرمژه به مژه‌های خود حالت روبه‌بالا دهید این کار باعث می‌شود چشمان شما درشت‌تر به نظر برسد. سپس از یک ریمل حجم دهنده استفاده کنید و مژه‌های خود را حجیم کنید. برای یادگیری ترفندهای استفاده از ریمل مقاله‌ی ترفندهای میکاپ را مطالعه کنید. تیرگی بیشتر رنگ مژه‌ها گرمی بیشتری به چهره می‌بخشد و مناسب آرایش فصل سرد است.

نحوه‌ی رژگونه زدن در پاییز

یکی از قسمت‌های مهم صورت در آموزش آرایش پاییزی، گونه‌ها هستند که باعث زیبایی چهره می‌شوند. باتوجه‌به برودت هوا در فصول سرد، پوست صورت کمی خشک‌تر می‌شود بنابراین بهتر است از رژگونه‌ی کرمی استفاده کنید که به‌خوبی روی پوست بنشیند. در پاییز از رنگ‌های روشن مثل صورتی برای گونه‌ها اجتناب کنید چون باعث بی‌روح شدن صورت می‌شود. رنگ‌های گرم و تیره در پاییز مناسب‌ترین گزینه برای آرایش گونه هستند. به‌گونه‌ای رژگونه را روی صورت اعمال کنید که سیب گونه‌ها نمایان شود و چهره‌ی شما جذابیت بیشتری پیدا کند.

آرایش لب در آموزش آرایش پاییزی

لب‌های زیبا در چهره، خود را نمایان می‌کنند و لب تیره در سرما به چهره گرمی می‌بخشد. اگر سبک آرایش صورتتان مات است از رژلب براق استفاده کنید در غیر این صورت از رژلب مات استفاده کنید. اگر آرایش چشم غلیظی کرده‌اید بهتر است رژلب ملایمی بزنید و برعکس.

نکاتی در مورد آرایش پاییزی

دررابطه‌با آموزش آرایش پاییزی یکسری نکات جزئی و قابل‌توجه وجود دارد که دانستن و اجرای آنها به جذابیت چهره‌ی شما کمک زیادی می‌کند. همان‌طور که می‌دانیم نحوه‌ی آرایش کردن و میکاپ در فصول گرم و سرد باهم فرق می‌کند. اگر بخواهید در تابستان هم مانند زمستان آرایش کنید و از ترفندهای میکاپ یکسان برای هر دو استفاده کنیم، دیگر در پاییز نمی‌توانیم انتظار یک چهره‌ی گرم از خودمان داشته باشیم. نکات کلی درباره‌ی آرایش در فصل سرد را باهم مرور می‌کنیم؛

در آخر

آرایش کردن متناسب با آب‌وهوا و ویژگی فصول مهم است. در فصول سرد پوست صورت با تغییر دما دچار تغییراتی می‌شود و خشک و بی‌روح به نظر می‌رسد ولی برای اینکه به چهره‌ی خود گرمی بدهیم، لازم است که از رنگ‌های گرم در میکاپ استفاده کنیم. استفاده از لوازم آرایشی باکیفیت به‌اندازه مهارت در میکاپ اهمیت دارد پس بهترین برندهای لوازم آرایشی را بشناسید و از آنها استفاده کنید. 

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام