گل محمدی پوست شما را زنده می کند
گل محمدی پوست شما را زنده می کند

گل محمدی پوست شما را زنده می کند

گل محمدی همان است که شما گلابش را بهتر از خودش می شناسید. این گل با پوست شما دوستی نزدیکی برقرار می کند.

درباره ما

درباره ما

آرایشگاه اینترنتی کلون، برند خدماتی در حوزه زیبایی خانم های ایرانی است. کلون طیف گسترده ای از خدمات زیبایی را در زمان و مکان دلخواه به بانوان ارائه می کند.

گل محمدی پوست شما را زنده می کند

گل سرخ یا محمدی، همان گلی است که در ادبیات فارسی آن را همنشین خار می دانند؛ همان گلی که هر سال عطرش از گوشه های اردیبهشتی کاشان بلند می شود و دل آدم را با خودش می برد به ناکجا. می شناسیدش؟! مگر می شود که نشناسید. اگر با خودش هم آشنا نباشید، لااقل بوی خوش گلاب را که از حفظید! این گیاه که از زمان های گذشته برای آرامش بخشی در طب سنتی کاربرد داشته است، امروز هم به عنوان ماده اولیه بسیاری از مواد آرایشی مربوط به پوست استفاده می شود. اما آرامش تنها هدیه گل محمدی به ما نیست! برای آشنایی با این گیاه معجزه گر با ما همراه شوید.

گل محمدی پوست شما را تمیز می کند

آنتی اکسیدان های موجود در گل سرخ کمک می کند که پوست شما در حالت طبیعی خود حفظ شود. در واقع  این گیاه به شما کمک می کند که پوست در برابر آسیب های مضر رادیکال های آزاد مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. بنابراین شما می توانید از گلبرگ های تازه این گیاه برای پاک کردن سطح پوستتان استفاده کنید. اگر گلبرگ تازه هم در اختیار ندارید می توانید پودر گل سرخ را با کمی عسل مخلوط کنید و روی پوستتان به صورت یک ماسک قرار دهید. بعد از پانزده دقیقه این ماسک را بشویید و شاهد روشن شدن روز به روز پوستتان باشید.

 گل محمدی چربي پوست را کنترل می کند

گل سرخ و روغن آن به نرمی و لطافت پوست صورت بسیار کمک می کند. از آنجایی که این گل خاصیت نرم کنندگی بسیار بالایی دارد، کمک می کند پوست شما همیشه شاداب باقی بماند. برای استفاده از این خاصیت گل محمدی می توانید یک قاشق غذاخوری گل تازه یا خشک را با کمی آب مخلوط کنید و برای مدت 5 دقیقه بخوشانید. سپس به آن مهلت بدهید تا خشک شود و بعدتر از صافی رد کنید. این مایع را در یک شیشه اسپری بریزید و هر شب قبل از خواب آن را به صورتتان بپاشید. این محلول کمک می کند ترشح چربی در تمام مناطق صورت شما کنترل شود. البته خوب است بدانید که گل سرخ ارگانیک برای همه انواع پوست مناسب است و استفاده از آن پوست را مرطوب می کند. روغن موجود در گل سرخ رطوبت را به طور مستقیم وارد سلول های پوست کرده و به آنها آب رسانی می کند.

گل محمدی یک ضد آفتاب طبیعی است

گل محمدی ویتامین C  بسیار زیادی دارد و همین ویتامین می تواند از پوست صورت در برابر اشعه های آفتاب محافظت کند. این گل مقاومت پوست را در برابر یو وی آفتاب بالا می برد. اگر گل سرخ را روی بدن و پوستتان بمالید از آفتاب سوختگی پوست جلوگیری می شود. می توانید از عطاری یک شیشه روغن یا افشرده گل سرخ تهیه کنید و قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب آن را به صورتتان بمالید.

همه الطاف گل محمدی برای بدن که باید بدانید:

ضد آفتاب ، گل محمدی ، افتادگی پوست ، گلیسیرین ، آنتی اکسیدان ، چربی پوست ، گل سرخ

پسندیدم 1

منو خانه وارد شوید ثبت نام