معجزه ای به نام برنج
معجزه ای به نام برنج

معجزه ای به نام برنج

برنج یک ماده مغذی و پر مصرف در سراسر جهان است. این گیاه برای سلامتی پوست و موی شما بسیار مفید بوده و ظاهر بهتری به آنها می بخشد.

خدمات کلون

خدمات کلون

خدمات کلون در شش حوزه مو، صورت، اپیلاسیون، ناخن، ماساژ و کودک قابل سفارش در زمان و مکان دلخواه مشتری است.

معجزه ای به نام برنج

شما اهل برنج هستید یا نان؟! اگر از آنها هستید که به خاطر یک روز برنج نخوردن، دست و پایتان شروع می کند به لرزیدن و دلتان غرغر می کند، هیچ نگران نباشید؛ چون برنج برای پوست و موی شما بسیار مفید است. باورتان بشود یا نه هر چه قدر که این غذای خوشمزه برای چاق و لاغری تان مضر باشد، مواد مغذی آن ظاهر مو و پوستتان را بسیار بهتر از قبل می کند.

لوسیون برنج برای سلامت پوست

ترشح چربی زیاد روی پوست با تغییر عملکرد غدد سباسه ایجاد می شود. در واقع غدد سباسه که وظیفه دارند روغن های طبیعی پوست را ترشح کنند و در نهایت رطوب لازم پوست را به آن برسانند گاهی به دلایل مختلف ترشح بیشتری دارند که باعث جوش و آکنه می شود. تولید زیاد چربی روی پوست، منافذ پوستی را مسدود می کند و جوش های سرسیاه صورتتان را از یک صفحه صاف به صفحه ای پر از برآمدگی تبدیل می کند. از طرفی همین عوامل باعث می شود که سطح پوست برق بزند یا کثیف به نظر بیاید. برای کنترل این چربی شما می توانید از ماسک یا لوسیون آب برنج استفاده کنید. تاریخ این ماسک به زنان در ژاپن بر می گردد. آنها اولین کسانی بودند که متوجه خاصیت بی نظیر ماسک برنج شدند. در مزارع و وقت کشت برنج زنان متوجه شدند که پوست دستانشان نسبت به دیگر کشاورزان بسیار نرم تر و لطیف تر باقی مانده است. لوسیون آب برنج آلودگی را از سطح پوست دور کرده و چربی اضافه را از روی آن بر می دارد. برای تهیه این لوسیون شما باید پنج قاشق غذاخوری برنج با کیفیت را با یک لیوان آب مخلوط کرده و بجوشانید. بعد از اینکه آب به جوش آمد و دو الی سه دقیقه قل زد، گاز را خاموش کنید و به مخلوطتان اجازه بدهید که سرد شود. این مخلوط را تا سر شدن چند بار خوب هم بزنید و در نهایت آن را با یک تکه پارچه کتان صاف کنید. لوسیون طبیعی برنج را در یک شیشه کوچک بریزید و در آن را ببندید. این لوسیون یک ماه در یخچال برای شما باقی می ماند. هرشب بعد از پاک کردن آرایش، صورتتان را با آب و شوینده مخصوص پوست خودتان بشویید. بعد پنبه را به این لوسیون زده و روی صورتتان بکشید. یادتان باشد این لوسیون نیاز به آبکشی ندارد و به راحتی هم جذب می شود. اگر پوست خیلی چربی دارید می توانید در روز سه بار از آن استفاده کنید.

سلامت مو با آب برنج

آب برنج یکی از موادی است که می تواند مو را قوی، سالم و لطیف کند. مو که خودش از پروتئین شکل گرفته است، با دریافت پروتئین آب برنج، شفاف تر و بهتر از قبل می شود. در واقع پروتئین موجود در برنج دارای نوعی کربوهیدرات هم هست که می تواند مو را در برابر آسیب های مختلف محافظت کند و آن را سالم نگاه دارد. آب برنج به طور بسیار موثری از ریزش مو جلوگیری می کند و رشد موهای جدید را هم افزایش می دهد. آب برنج برای موهای خشک و مجعد هم بسیار مفید است. پروتئین برنج مو را انعطاف پذیر می کند و در نتیجه الاستیسیته مو بهبود پیدا می کند. آب برنج اصطکاک مو را با بالش بی خطر می کند. برای بهره بردن از الطاف آب برنج، باید بعد از اینکه موهایتان را در حمام شست و شو دادید، یک لیوان آب رقیق شده برنج را روی مو خود بریزید. بعد با استفاده از نوک انگشتتان حدود ده دقیقه پوست سرتان را ماساژ داده و سپس موهایتان را با آب خالی بشویید. سه بار در هفته از این ماده برای موهایتان استفاده کنید.

 

ریزش مو ، لوسیون ، آرایش ، برنج ، سلامت مو، ماسک برنج ، آب برنج

پسندیدم 0

منو خانه وارد شوید ثبت نام