همه چیز درباره سرم های مو
همه چیز درباره سرم های مو

همه چیز درباره سرم های مو

هیچ می دانید سرم مو چیست و برای چه منظوری استفاده می شود؟! اصلا یک سرم مناسب باید با موهای شما چه کار کند؟!

همه آنچه باید درباره شوره سر بدانید

همه آنچه باید درباره شوره سر بدانید

اگر شوره سر امانتان را بریده است و نمی دانید باید با ان چه کنید، این مطلب را بخوانید تا نفس راحتی بکشید.

همه چیز درباره سرم های مو

سرم مو برای انواع مو استفاده می شود. به همین خاطر در ابتدای راه شما باید نوع موهای خود را بشناسید. اولین دلیل استفاده از سرم مو این است که چون مو درخشندگي خود را به خاطر آلودگي های هوا و محیط، غبار و نورخورشيد از دست می دهد، ما نیازمند استفاده از محصولی هستیم که آن درخشندگی را دوباره برگردانیم. روغن سيليكون معمولا ماده اصلي و پایه تشكيل دهنده سرم مو است اما هر برند از مواد دیگری هم در این محصول استفاده می کند. خبر خوب این است که در سرم های مو هيچ ماده مضر شيميايي استفاده نمی شود. چون اساس کار برای درخشندگی و لطافت موها استفاده از مواد طبیعی است.

در نهایت پس از یک دوره استفاده از این محصول موهای شما بهتر حالت می گیرد، برق و درخشندگی با ظاهر موها باز می گردد و آسیب های مختلف مانندی وزی و موخوره از شما دور می شود. سرم های مو  با ایجاد یک لایه محافظ در مقابل آسیب های محیطی و و سشوار مو را محافظت می کنند. این لایه محافظ کمک می کند رطوبت مو هم به طور طبیعی حفظ شود. از طرفی چون سرم ها باعث می شوند که از ایجاد الکتریسیته ساکن هنگام سشوار کشیدن جلوگیری شود، در نتیجه موهای شما سالم و شاداب باقی می ماند. سیلیکون های این محصول باعث ایجاد حس نرمی و ابریشمی شده و بر خلاف واکس های مو که سر شما را چرب می کنند، یا ژل هایی که حالت چسبندگی ایجاد می کنند، هیچ چربی یا پوسته پوسته ای روی مو ظاهر نمی کنند.

وقتی از سرم مو استفاده می کنید شانه کردن موهای بلند و فر آسان می شود. یادتان باشد موهای بلند، زبر، وز و فر و آسیب دیده، موهای صاف، کوتاه و... همه به سرم مو احتیاج دارند. نکته بعدی این است که این محصول برای مردان هم کارایی خاص خودش را دارد. معمولا سرم ها را می توان برای موهای خشک و مرطوب استفاده کرد اما بهترین زمان استفاده از سرم مو پس از حمام است. نیازی نیست مقدار زیادی از این محصول تهیه کنید. یک شیشه کوچک از سرم برای چند ماه کافی است.

فواید استفاده از سرم مو چیست؟!

يچگاه نبايد سرم مو بر روي پوست سر قرار گيرد در غير اينصورت موهاي شما بسيار چرب به نظرآمده و فرم دهي به آن مشكل مي گردد.

 

سرم مو ، سشوار ، رنگ مو ، موخوره ، درخشندگی ، لطافت مو ، زبری مو

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام