همه چیز درباره سرم مو
همه چیز درباره سرم مو

همه چیز درباره سرم مو

هیچ می دانید سرم مو چه کارکردی دارد؟! اصلا تفاوت یک سرم مو با ماسک مو را می دانید؟! این مطلب به شما کمک می کند در خرید این محصولات موفق تر عمل کنید.

همه چیز درباره انتخاب سشوار

همه چیز درباره انتخاب سشوار

برای خرید یک سشوار خوب گیج نشوید! ما به شما کمک می کنیم بهترین انتخاب را متناسب با شرایطتان داشته باشید.

همه چیز درباره سرم مو

وقتی برای خرید یک محصول مراقبت از مو به فروشگاه های ارایشی یا داروخانه می روید، با حجم انبوهی از محصولات مختلف رو به رو می شوید و همین مساله ممکن است شما را کمی گیج کند. سِرُم مو هم یکی از محصولات مراقبتی مو است که احتمال دارد شما ندانید چه طور باید از آن استفاده کرد یا اصلا به چه کاری می آید!

مهم ترین کاربرد یک سرم مو مراقب از مو در برابر آلودگی های محیطی است. موهای ما در طول چرخه زندگی شان به دلیل آلودگي هوا، كثيفي محیط، گرد و غبار و نور خورشيد درخشندگی و لطافت خود را از دست می دهند. بنابراین گاهی ما نیاز داریم از یک پوشش مقاوم برای آنها استفاده کنیم تا هیچ عاملی نتواند سلامتشان را به خطر بیاندازد. سرم مو یکی از همین لایه های مقاوم است. به طور معمول ماده اصلي تشكيل دهنده یک سرم مو روغن و سيليكون است و در سرم های مو از مواد شیمیایی مضر استفاده نمی شود. سرم های مو به شما کمک می کنند که موهایی براق، درخشنده و لطیف داشته باشید.

سرم مو به چه دردی می خورد؟!

سرم مو برای حفظ حالت، درخشش و محافظت از موهای آسیب دیده کاربرد دارد، اما استفاده از آن لطف های دیگری هم دارد: سرم مو روی تنه مو یک لایه محافظ در مقابل آسیب های محیطی و آسیب های سشوار و اتوی مو ایجاد می کند. در نتیجه احتمال خشک شدن مو و موخوره بسیار کم می شود. این لایه محافظ نه تنها رطوبت مو را حفظ می کند، بلکه از ایجاد الکتریسیته ساکن هم جلوگیری می کند. از طرفی سیلیکون موجود در سرم مو موها را نرم و ابریشمی می کند. یکی از نکات مثبت این فرآورده این است که مو را چرب یا کثیف هم نشان نمی دهد. حتی مانند ژل هم چسبناک نیست و ظاهر مو را غیرطبیعی نمی کند. وقتی از سرم مو استفاده می کنید، حالت دادن مو راحت تر می شود و شانه کردن آن هم بسیار آسان تر از قبل خواهد بود. سرم مو برای خانم ها و اقایان مناسب است و با هر جنس مویی (صاف، مجعد و فر) سازگاری دارد. معمولا سرم های مو را برای موی خشک و تر می توان استفاده کرد.

چه طور از سرم مو استفاده کنم؟!

قبل از هر چیز موهایتان را با شامپوی مخصوص جنس موی خودتان بشویید. پس از استحمام می توانید سرم را روی موی خیس یا خشک استفاده کنید. برای این کار چند قطره از سرم مو را کف دستتان بریزید و دست ها را به هم بمالید. بعد دستتان را لابه لای موها ببرید و ساقه مو را لمس کنید تا سرم مو به همه جا به صورتی یکسان برسد. بعضی از برندها سرم های مو را به صورت اسپری ارائه می دهد که کار را برای شما راحت می کند. سرم مو را از ابتدا تا انتهای تارهای مو آغشته کنید اما هرگز آن را روی پوست سرتان نزنید.

تفاوت سرم مو با ماسک مو

وقتی موهای شما آسیب دیده یا پر از موخوره باشد، پزشک به شما استفاده از ماسک مو را توصیه می کند. در واقع ماسک های مو کمک می کنند که غلافی روی ساقه مو شکل بگیرد تا هم استحکام مو تقویت شود  و هم شاخه های بیرون زده از تار مو صاف قرار بگیرد. ماسک مو از حمام امروز تا حمام بعدی موهای شما به همان شکل حفظ می کند. اما سرم مو برای جلوگیری از آسیب دیدن مو استفاده می شود و حالت درمانی دارد.

 

 

ماسک مو، سرم مو، اتوی مو ، سشوار ، مو ، موخوره

پسندیدم 7

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

عالی

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

مطلب بسيار خوب وآموزنده اي بود

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

ممنون از کلون واقعا مطالب عالی هستند

منو خانه وارد شوید ثبت نام