لوسیون چه کمکی به پوست می کند؟!
لوسیون چه کمکی به پوست می کند؟!

لوسیون چه کمکی به پوست می کند؟!

استفاده از لوسیون برای بدن و صورت بسیار کمک کننده است. اگر دوست دارید در این زمینه بیشتر بدانید، مطلب ما را بخوانید.

کلیشه جنسیتی چیست؟!

کلیشه جنسیتی چیست؟!

ما در کلون قصد داریم از ماهیت کلیشه های جنسیتی با شما حرف بزنیم و هر بار یکی از آنها را بررسی و رد کنیم. بخوانیدمان...

لوسیون چه کمکی به پوست می کند؟!

 

برای داشتن پوست سالم، شما هم به کرم و هم لوسیون بدن احتیاج دارید. اما برای اینکه بدانید کدام یکاز این ها برای شما مناسب تر است ابتدا باید تفاوت آنها را بدانید. هر دوی این محصولات به مرطوب کردن و چرب شدن پوست شما کمک می کنند. اما میزان غلظت یک کرم با یک مرطوب کننده بسیار متفاوت است. بنابراین میزان جذب و اندازه تاثیر آنها هم متفاوت است. در بحث مربوط به پوست ما نمی توانیم بگوییم که یکی از این دو از دیگری بهتر است. لوسیون ها دارای کمترین غلظت هستند و برای پوست خشک و حساس معجزه می کنند. با این حال کرم های مرطوب کننده ای هم هستند که همین نقش را برای پوست بازی می کنند. گیج نشوید شما باید از میان کرم ها و لوسیون ها آن محصولی را انتخاب کنید که به تجربه دریافته اید بیشترین و بهترین تاثیر را برایتان دارد. اگر تصمیم به خرید یک لوسیون دارید، بهتر است خواص این محصول را بشناسید:

استفاده از لوسیون‌ بدن باعث مرطوب‌ شدن سطح پوست‌ شده و از خشکی آن جلوگیری می کند. اگر در مناطق خشک آب و هوایی زندگی می کنید، پوستی حساس تر و خشک تر دارید. پوستی که به دلیل منطقه جغرافیایی زندگی شما به سمت خشکی رفته و تحریک شده است، با استفاده از لوسیون ها نرم و مقاوم می شود. لوسیون های رطوبت رسان فقط برای زندگی در مناطق خشک کاربرد ندارند بلکه برای آن دسته از افراد که به صورت  ژنتیکی هم پوست خشکی دارند، کارایی دارد. بهترین زمان استفاده از لوسیون برای چنین اشخاصی بعد از حمام است.بنابراین می توانید یک لوسیون پس از حمام برای خود تهیه کنید و با استفاده از آن همواره پوستی با رطوبت کافی داشته باشید. اما حتی اگر پوستتان معمولی یا چرب باشد، بازهم ممکن است بخش‌های خشکی از بدن‌تان (آرنج، زانو، کف پا و...) خشک شوند. استفاده از لوسیون های بعد از حمام و قبل از خواب مشکل شما را به طور کامل حل می کنند.

بسیاری از افراد تمام عمر خود را به درگیری با پینه پا می گذرانند. ترک های ریز پوست کف پا که کم کم اوج می گیرند و تبدیل به شکاف های عمیق می شوند. لوسیون بدن در جدا سازی سلول‌های مرده کف پا نقش مهمی دارد. یادتان باشد که در کنار بهبود وضعیت پاهایتان استفاده از لوسیون و نرمی حاصل از آن حس خوبی را در تمام روز به شما منتقل می کند. در عین حال بوی خوش لوسیون ها تا مدت یکشبانه روز با شما همراه خواهد بود. حتی اگر پوست شما در بهترین حالت سلامتی باشد و رطوبت اضافی هم لازم نداشته باشد، استفاده از لوسیون‌ بدن به پوست آرامش می‌دهد. اگر لوسیون را همراه ماساژ بدن استفاده کنید که چه بهتر! استفاده از انواع لوسیون ها (بدن یا صورت) پوست را درخشنده و تازه جلوه می دهد. بسیاری از لوسیون‌ها حاوی ترکیبات سفید کننده ای هم هستند پوست شما را شفاف و روشن می کند.

 

 مرطوب کننده ، لوسیون ، رطوبت رسان ، پینه پا ، لوسیون بدن ، شفاف ، پوست

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام