آنچه باید درباره رژ لب بدانید
آنچه باید درباره رژ لب بدانید

آنچه باید درباره رژ لب بدانید

تناسب رنگ پوست با رژ لب بسیار مهم است. از نحوه رژ لب زدن درست خبر دارید؟! خط لب را چه طور بکشید بهتر است؟!

دانه های بی نظیر روغن کرچک

دانه های بی نظیر روغن کرچک

از خواص روغن کرچک چه می دانید؟ روغن کرچک دوستِ طبیعی تارهای باریک موهای شماست.

آنچه باید درباره رژ لب بدانید

همه ما برای زیبا شدن لب هایمان نیازمند رنگ دادن به آنها هستیم. به خاطر همین در کیف همه بانوان همیشه حداقل یک عدد رژ لب پیدا می شود. اما اینکه بدانید از چه رنگ رژ لبی استفاده کنید که به پوست شما بیاید، یک مساله کاملا حرفه ای است. در این مطلب درباره تناسب بین رنگ پوست و رنگ لب با هم گفت و گو می کنیم.

یادتان باشد برای برجسته کردن رنگ لب ها باید همیشه قبل از زدن رژ، خط لب هماهنگ با رژتان را بر تمام سطح لب بزنید. این کار علاوه بر اینکه فرم لب شما را بهتر می کند، در ماندگاری رژ روی لب هم بسیار موثر است. خط لب را به رنگ هماهنگ با رژتان انتخاب کنید و به کمک آن خطوط حاشیه لب را مشخص کنید. اگراز برق لب استفاده می کنید، یادتان باشد که این نوع از رژ باعث برجستگی و جلوه بیشتر لب های شما می شود. بنابراین اگر مدل لب های شما به خودی خود برجسته است نباید در مصرف برق لب زیاده روی کنید. برای خوش فرم کردن لب ها قبل و بعد از رژ خط لب بکشید. هیچ وقت از رژ و خط لب با رنگ های متضاد استفاده نکنید.

هیچ وقت رژ لب را روی میز آرایش نگذارید، جای این ماده آرایشی همیشه در یخچال است. هنگام خرید رژ هرگز تستر را روی لبتان آزمایش نکنید؛ این کار بسیار غیر بهداشتی است. رژ لب را روی نوک انگشت تست کنید چون رنگ و بافت پوست نوک انگشت شما به پوست لبتان بسیار نزدیک تر است. اگر از مداد لب استفاده نکنید فرم لب شما به خوبی نمایان نمی شود. اگر پوست شما زمینه زرد رنگ دارد، از رژهایی با رنگ قرمز گرم با زمینه نارنجی، اخرایی استفاده کنید. اما هرگز سمت رژهایی که تم آبی دارند، نروید. اگر سبزه هستید یا پوستتان به رنگ زیتونی تمایل دارد، از قرمز خالص یا قرمزهایی که ته زمینه قهوه ای دارند استفاده کنید تاجذابیت چهره خود را بالا ببرید. اما قرمزهایی که به سمت صورتی یا نارنجی می روند برای شما مناسب نیستند. خانم ها با پوست تیره ولی زمینه صورتی، می توانند از رژ قرمز با زمینه آبی یا صورتی استفاده کنند. اما نارنجی ها یا هلویی ها اصلا برای این نوع پوست مناسب نیست. پوست های تیره ای که زمینه زرد دارند هم می تواننداز قرمز گرم یا نارنجی استفاده کنن.

 

 رژ لب ، خط لب ، رنگ پوست ، لب ، برق لب ، مداد لب

پسندیدم 0

منو خانه وارد شوید ثبت نام