آرایش مناسب فصل بهار
آرایش مناسب فصل بهار

آرایش مناسب فصل بهار

بهار فصل مهمانی هاست. فصل لذت بردن از آرایش و خنده های بلند در دل مهمانی ها. با آرایش مناسب فصل بهار بیشتر آشنا شوید.

سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول

آرایش مناسب فصل بهار

 

بهار فصل مهمانی و عروسی است. فکرش را بکنید وقتی هوا انقدر دلچسب و زیبا می شود، مهمانی دادن و مهمانی رفتن چه لذتی دارد. خب! طبیعتا حضور در یک مهمانی بهاری آرایش بهاری می طلبد. اگر دوست دارید یک آرایش مناسب برای مهمانی های فصل بهار داشته باشید، این مطلب را بخوانید.

همیشه برای اینکه بدانید چه آرایش مو یا صورتی برای شما مناسب است، اول باید لباستان را انتخاب کنید. لباس های بهاری هم که می شناسید! پیراهن با پارچه های پر از گل، بلوز دامن هایی با رنگ ساده و پارچه های حریر و نرم و نازک. برای تشخیص اینکه چه مدل مویی برای لباستان مناسب است باید به یقه لباس توجه کنید. اگر یقه لباس شما گرد و باز باشد، عموما موهای براشینگ شده یا کرلی باز مناسب تر است. اما اگر یقه لباستان بسته باشد، انواع بافت مو و شینیون پیشنهاد بهتری است.

برای آرایش صورتتان بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که صورتتان یا یک قسمت از آن را برجسته نشان می دهد. البته اگر علاقمند به آرایش ملایم باشید هم بهار فصل مناسبی است. راستش را بخواهید هر چه مهمانی شما خودمانی تر باشد، آرایش های لایت مناسب تر است. برای مهمانی های مجلسی به سمت آرایش های اسموکی (دودی) حرکت کنید. سایه چشم اسموکی- بژ یا اسموکی-طلایی برای این فصل بسیار توصیه می شود. خط چشم گربه ای هم که در همه فصول سال مد است. همراهی یک خط چشم گربه ای با سایه لایت یا اسموکی ملایم با لباس های بهاری، آرایشی بسیار جذاب برایتان رقم می زند. گوشتان را جلو بیاورید تا یک راز بزرگ را برایتان بگویم. در سال 2019 رژلب های متالیک و فلزی هم بسیار مد شده اند. اگر این مدل رژ لب ها را دوست دارید، می توانید برای آرایش مجلسی تان از آن استفاده کنید. اگر لباس های شما به سمت رنگ های روشن (آبی، صورتی، سفید، کرم و..) رفته اند، می توانید با یک خط چشم گربه ای نازک و سایه صورتی مات چشم هایتان را برجسته ترین قسمت صورت نشان دهید. البته اگر چشم رنگی هستید، این سبک آرایش را به شما توصیه نمی کنیم.

می پرسید برای رژ گونه چه کنیم؟! هر چه در تابستان و پاییز از رژگونه های پر رنگ و آجری استفاده کرده اید را فراموش کنید و برای خودتان یک رژ گونه صورتی ملایم تهیه کنید. برای مهمانی های مجلسی هم از آرایشگرتان بخواهید برایتان یک رژگونه رزگلد استفاده کند. اما اگر دوست دارید لب های شما برجسته ترین قسمت صورتتان باشد، بهتر است از رنگ های قرمز استفاده کنید. همراهی رژلب و رژگونه قرمز روشن در کنار آرایش چشم لایت، هم صورت شما را بسیار شیک می کند. این سبک آرایش صورت را جذاب کرده و آن را شاداب نشان می دهد. یادتان باشد طلایی ها در بهار بیشتر از بقیه رنگ های براق جواب می دهند، خط چشم طلایی نازک برای پلک پایین که چشم های شما را از همیشه بهاری تر می کند. یک رژ لب یاقوتی مات برای خودتان تهیه کنید و لب هایتان را به رنگ لاله های بهاری دربیاورید. راستی تا یادم نرفته برایتان بگویم که هرچند استفاده از رژلب های قهوه ای ممکن است شما را یاد دهه نود بیاندازد، اما امسال رژ قهوه ای مات (اصطلاحا رژ تریاکی) دوباره مد شده است. راستی تا قبل از اینکه تابستان از راه برسد، پوستتان را در حالت رنگ پریده نگه دارید. امسال هم در آرایشض های بهاری پوست صورت رنگ پریده و کک و مک خفیف در ناحیه تی شکل صورت مد است. زیرسازی پوست را در بهار جدی بگیرید. قبل از آرایش از یک کرم پایه استفاده کنید تا آرایشتان ماندگار شود. کرم های زیرسازی تان را حتما از نوع مات استفاده کنید.

 

بهار ، کرلی ، بافت مو ، براشینگ ، شینیون ، خط چشم گربه ای

 

 

پسندیدم 1

منو خانه وارد شوید ثبت نام