آرایش مناسب برای عکاسی
آرایش مناسب برای عکاسی

آرایش مناسب برای عکاسی

قصد دارید به آتلیه عکاسی بروید و گیج شده اید که چه طور آریش کنید! این مشکل شما تنها نیست. قدم به قدم با ما همراه شوید تا عکس بهتری رقم بزنید.

اضافه بارِ نقش در خانواده

اضافه بارِ نقش در خانواده

کلیشه ها زن را مسئول رتق و فتق امور داخل منزل و مرد را به عنوانی فراتر از آن یعنی «اَبَرمرد» تعریف می کنند. شما فکر می کنید واقعیت چیست؟!

آرایش مناسب برای عکاسی

می نشینید و عکس هایتان را ورق می زنید تا یکی را برای صفحه اینستاگرامتان انتخاب کنید: «این یکی که خوب نیست... اینجا چشمام بدجوره... این یکی هم که صورتم بدرنگ شده ...». دست آخر هیچ کدام از عکس ها به دلتان نمی نشیند. بعد فکر می کنید باقی آدم ها چه کار می کنند که انقدر صورتشان در عکس ها بی نقص است. درست است که هنر ویرایش عکس ممکن است به داد آدم ها برسد، ولی برای داشتن یک عکس خوب در مرحله اول شما باید آرایش مناسب داشته باشید.

 

عکاسی ، منافذ باز ، آرایش ، کانتور ، پرایمر ، کرم پودر ، گودی زیر چشم

 

مثل همیشه پرایمر را بغل کنید

زمانی که عکاس با دوربین حرفه ای و نورهای مختلف از صورت شما عکاسی می کند، نور را متناسب با فضایی که در آن قرار دارید، کم و زیاد می کند و این کار سبب می شود وضوح پوست شما در عکس بیشتر باشد. به همین خاطر قبل از عکس باید تمام ایرادهایی که دوستشان ندارید را حسابی بپوشانید. داشتن یک پرایمر مناسب روی میز آرایش یک تصمیم درست آرایشی است که شما برای صورتتان می گیرید. پرایمرهای صورت درست مانند پرایمرهایی که برای نقاشی و روی بوم استفاده می شوند، می توانند صفحه اولیه آرایش را صاف و بی نقص نشان دهند. پرایمر پستی و بلندی های اضافه روی پوست و به خصوص منافذ باز را می پوشاند و در نتیجه صورت شما برای آرایش آماده می شود. از سمت دیگر بعد از اینکه پرایمر روی صورت شما خشک  جذب شود، تا حد زیادی میزان چربی و برق پوست شما کنترل می شود. این مساله کمک می کند. پوست شما در تمام مدتی که آرایش را روی صورت دارید، سالم و شاداب باقی بماند.

تن و گردن را فراموش نکن

وقتی می خواهیم از خانه بیرون بزنیم و به محل کار برویم، تنها فکرمان این است که صورتمان را آرایش کنیم. چون باقی بدن ما زیر لباس پوشیده است. ولی وقتی برای عکس آماده می شوید باید حواستان را بیشتر جمع کنید. بنابراین اگر یک لک یا ماه گرفتی روی بازو دارید که دوستش ندارید، باید آن را هم با پرایمر و بعد کرم پودر بپوشانید. از سمت دیگر یکی از بزرگترین مشکلات در عکاسی تفاوت زیرسازی میان صورت و گردن است. برای عکاسی باید به تناسب صورت گردن را هم آرایش کنیم تا با پوست صورت هماهنگ شود. اگر کرم پودری که به صورت می زنید به گردن نزنید، تضاد رنگ بین گردن و صورت شما بیشتر مشخص می شود و همین نکته عکس شما را خراب می کند. تا حد امکان وقتی لباس روشن می پوشید، مراقب باشید که صورت و گردن کرم پودری تان رنگ یقه لباس را لک دار نکند. البته می توانید و بهتر است اول لباس را بپوشید و بعد آرایش کنید.

سیاهی زیر چشم را دریابید

وقت آرایش کردن روزانه، می شود بی خیال خیلی چیزها شد. می شود سیاهی و گودی زیر چشم را هم فراموش کرد. اما وقتی قرار است عکاسی کنید، باید حسابی به داد صورتتان برسید. شب قبل از عکاسی حسابی آب بنوشید تا پلک هایتان ورم نکند. می توانید صبح یک ماسک چای سبز را روی پلک بگذارید. بعد از پرایمر زدن هم حتما از یک کانسیلر مناسب چشم استفاده کنید. حواستان باشد که رنگ کانسیلری که برای زیر چشم استفاده می کنید باید با رنگ پوستتان هماهنگ باشد. معمولا کانسیلرها باید یک تا دو درجه از پوست صورت روشن تر انتخاب شود. اگر بدون کانسیلر جلوی دوربین عکاسی بایستید، پف و سیاهی زیر چشم شما در تصویر چند برابر دیده می شود.

کانتور کنید و برق پوست را دور بریزید

همیشه در عکس ها احساس می کنید صورتتان بزرگتر شده است. این مشکل عموما به خاطر نوع نورهای آتلیه برای شما اتفاق می افتد. برای همین است که شما باید با کانتور کردن صورت و استفاده از رنگ های گرم برای نواحی استخوان گونه، عمق درست تر و بهتری به صورتتان بدهید. این مرحله باعث می شود صورت شما جزییات بیشتری را نمایش دهد و وقتی عکس می گیرید طبیعی تر و زیباتر دیده شوید. اگر پوست چربی دارید، هنگامی که کرم می زنید، روی پیشانی و بینی حالت براقی ایجاد می شود. این برق در عکس ها چند برابر می شود و پوست شما یک دست از آب در نمی آید. برای از بین بردن برق روی صورت با استفاده از یک قلموی پر مو و بزرگ کمی به صورتتان و پودر فیکساتور مات بزنید.

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

سلام

مدیریت وب سایت پسندیدم 0

سلام به شما دوست خوبم

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

درباره میکاپ و درباره کرم درماکول بگید

مدیریت وب سایت پسندیدم 0

دوست خوبم درباره میکاپ توی وبسایت کلون مطلب بسیار زیاده، اما درباره کرم درماکول حتما در آینده نزدیک براتون می نویسیم. ممنون که با ما هستید.

منو خانه وارد شوید ثبت نام