راه و رسم ثبت سفارش در یک آرایشگاه اینترنتی
راه و رسم ثبت سفارش در یک آرایشگاه اینترنتی

راه و رسم ثبت سفارش در یک آرایشگاه اینترنتی

وقتی می گوییم کلون یک ارایشگاه اینترنتی است، از چه حرف می زنیم؟!

مکمل زینک زیبایی را به شما هدیه می دهد

مکمل زینک زیبایی را به شما هدیه می دهد

برای داشتن پوست، مو و ناخن زیبا بهتر است مکمل زینک(روی) مصرف کنید.

راه و رسم ثبت سفارش در یک آرایشگاه اینترنتی

عبارت «آرایشگاه اینترنتی» شاید برای شما خیلی آشنا نباشد. شاید فکر کنید یک آرایشگاه اینترنتی دقیقا چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟! دلیل این سوال این است که کسب و کار آرایشگاه اینترنتی هم مانند بسیاری از کسب و کارهای بر خط دیگر بسیار تازه است.

 

کلون ، آرایشگاه ، آرایشگاه اینترنتی ، اپلیکیشن کلون ، شینیون ، شینیون ساده ، شینیون ژورنالی

 

یک آرایشگاه اینترنتی از نظر هویتی درست مانند یک آرایشگاه فیزیکی است. یعنی اجرای تمام خدماتی که سالن های آرایشی برای مشتری انجام می دهند، توسط آرایشگاه اینترنتی هم ممکن است. با این تفاوت که شما برای دریافت این خدمات به مکان فیزیکی هیچ آرایشگاهی مراجعه نمی کنید؛ بلکه آرایشگر به همراه کلیه وسایل مورد نیاز برای خدماتی که نیاز دارید به منزل شما مراجعه می کند. به طور مثال وقتی به وبسایت آرایشگاه اینترنتی کلون مراجعه کنید، با یک آرایشگاه زنانه و کامل رو به رو می شوید که همه خدمات آرایشی مخصوص بانوان را ارائه می کند.

«مدت زیادی بود که برای برنامه ریزی مشکل داشتم. هر روز تا ساعت هفت بعد از ظهر مجبور بودم سرکار بمونم تا پروژه رو به سرانجام برسونیم. بعد هم که می رسیدم خونه سعی می کردم به کارهای روزمره رسیدگی کنم. خیلی خسته بودم و به یه تنوع احتیاج داشتم. دلم پیرایش و براشینگ می خواست... تا اینکه یکی از همکارام بهم کلون رو معرفی کرد. آرایشگاهی که سفره ش رو توی خونه خودم پهن می کرد و با زمان بندی من کاملا جور درمیومد..». این ها را سارا می گوید که خودش را یکی از مشتریان پر و پا قرص کسب و کارهای اینترنتی می داند و معتقد است: «اگر فروشگاه های آنلاین نبودند من نمی دونم چه جوری باید زندگی می کردم. اصلا یادم نمیاد قبل از آشنایی با خرید آنلاین دقیقا چی کار می کردم...». همه این ها برای این است که زندگی ما آدم های امروزی با تکنولوژی و پیشرفت های روزمره دنیا گره خورده است. این یعنی نمی شود به سادگی به همان روش های سنتی و کلاسیک خرید و فروش در سال های گذشته پابند ماند. استفاده از آرایشگاه اینترنتی هم مانند تمامی کسب و کارهای اینترنتی دیگر یکی از راه هایی است که در زمان شما صرفه جویی می کند.

آرایشگاه اینترنتی کلون دقیقا چه می کند؟!

وقتی شما به صفحه اصلی وبسایت کلون مراجعه می کنید، با شش حوزه اصلی برای سلامت و زیبایی بانوان رو به رو می شوید: مو، صورت، ناخن، اپیلاسیون، کودک و ماساژ. بعد از ثبت نام روی این وبسایت یا اپلیکیشن کلون شما می توانید به راحتی هر کدام از خدماتی را که دوست داشته باشید برای خودتان سفارش بدهید. برای روشن شدن بیشتر این موضوع بیایید یک مثال ساده را با هم دوره کنیم:

آخر هفته آینده عروسی دخترخاله عزیزتر از جان شماست. همه چیز را مهیا کرده اید: لباس، گوشواره، گردنبند، کفش، کیف و... اما هنوز برای آرایش صورت یا موهایتان برنامه ای ندارید. در صفحه اصلی وبسایت کلون روی گزینه مو کلیک می کنید. در صفحه ای که باز می شود، گزینه شینیون را باز کرده و از میان شینیون ساده و شینیون ژورنالی انتخاب می کنید. حالا نوبت به تعیین ساعت و تاریخ می رسد. تاریخ را روی روز عروسی و ساعت را برای چند ساعت قبل از حضور در مراسم انتخاب می کنید. یادتان باشد در کنار همه خدمات کلون زمان بندی مشخص انجام آن سرویس نوشته شده است. (بنابراین در مثال اگر شما شینیون ژورنالی را انتخاب کرده باشید، می دانید که دو ساعت برای انجام این کار زمان احتیاج دارید. اگر هم قرار است که ساعت 5 عصر از خانه خارج شوید باید زمان رسیدن آرایشگر به منزلتان را حدود 2 ظهر انتخاب کنید.). بعد از اینکه زمانبندی مشخص خودتان را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب آرایشگر می رسد. از میان آرایشگران پیشنهادی هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید. بعد از این مرحله نوع پرداخت (آنلاین و نقدی) را انتخاب می کنید و روی گزینه ثبت نهایی سفارش کلیک می کنید و کارشما به همین سادگی به پایان می رسد. این یعنی در روز مشخص شده، درست سر ساعتی که سفارش داده بودید، آرایشگر کلون به همراه کلیه لوازم مورد استفاده برای خدمات شما زنگ خانه تان را به صدا در می آورد.

کلون یک آرایشگاه اینترنتی است.

 

 

 

پسندیدم 2

مدیریت وب سایت پسندیدم 0 | پاسخ

من با این که یک زن نیستم خیلی خوشم آمد از این امکانات جدیدی که خانم ها دارند. دنیا واقعا در حال پیشرفت است.

مدیریت وب سایت پسندیدم 0

دوست نازنینم از آشنایی با شما بسیار خوشحالیم...

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام