فصل عروسی از راه رسید
فصل عروسی از راه رسید

فصل عروسی از راه رسید

نوبت شما رسیده که عروس زیبای شب رویاهایتان باشید. اما به همین سادگی هم که نیست... برای بهترین عروس بودن باید از اقدامات قبل از این جشن با خبر باشید.

همه چیز درباره ماساژ سوئدی

همه چیز درباره ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی یکی از انواع ماساژ ریلکسی یا آرامش بخشی است که در پنج مرحله اصلی انجام می شود. ماساژ سوئدی یک روش درمانی مفید برای سلامت ماهیچه هاست.

فصل عروسی از راه رسید

ازدواج و تصمیم به زندگی مشترک یک طرف و برگزاری جشن عروسی از طرف دیگر حسابی آدم را به خودش مشغول می کند. همه ما دوست داریم بهترین جشن عروسی ممکن را بگیریم، بهترین لباس را بپوشیم، بهترین پذیرایی، بهترین شب و همه بهترین های دیگر. برای همین است که باید یک برنامه درست و حسابی برای جشنمان ترتیب بدهیم.

 

ماساژ ریلکسی ، مانیکور ، پدیکور ، فصل عروسی ، جشن عروسی ، لباس عروس

 

یک ماه قبل از جشن عروسی

تا این زمان احتمالا کارهای بزرگ تر را انجام داده اید. خریدهای خانه تازه تان را کم کم انجام داده اید و آنها را با سلیقه و مرتب در خانه چیده اید. پُرو اول لباس شما باید تا یک ماه قبل از عروسی انجام شده باشد. از این تاریخ به بعد سعی کنید مراقب خودتان باشید تا وزن زیاد و کم نکنید. یک فهرست از مهمانان تهیه کنید و کارت های آماده شده را به نام آنها بنویسید. در روزهای پر از رفت و آمد یک ماه قبل از عروسی این کارت ها را در ماشین با خودتان همراه کنید تا هر وقت به یکی از دوستان یا اقوامتان نزدیک بودید، کارت دعوتش را به سادگی به او برسانید. در صورتی که قبلا ازدواجتان را رسمی نکرده اید، باید برای هماهنگی با دفتر ثبت ازدواج هم اقدام کنید. دسته گل عروس و تزیین ماشین را هم فراموش نکنید. از همین حالا با گل فروشی محبوبتان هماهنگ شوید. اگر به آداب و رسوم ازدواج پایبند هستید، حالا زمان خریدهای مربوط به عروسی است. چمدان، آینه و شمعدان، لوازم آرایشی و بهداشتی و…. راستی اگر قرار است برایتان مهمانهایی از راه دور برسند، از همین حالا به فکر محل اقامت آنها باشید.

 

 

ده روز قبل از جشن عروسی

یک فهرست از لحظات و افرادی که دوست دارید حتماً ثبت شود، تهیه کنید و به عکاس(فیلم بردار) بدهید تا چیزی از قلم نیافتد. در این ده روز آخر لباس و کفش شما باید آماده و مرتب در خانه حاضر باشد. تا آنجا که می توانید کافئین و نیکوتین را از برنامه روزانه تان حذف کنید تا از پف صورت در صبح عروسی جلوگیری شود. هر شب به اندازه کافی بخوابید و شب زنده داری را برای روزهای بعد از جشن بگذارید. بهتر است در این موقع یک تست میکاپ (فرمالیته) انجام دهید، تا خیالتان از نوع آرایش صورت و موهایتان راحت شود. اگر قرار است موهایتان را برای جشن عروسی رنگ کنید، باید یک هفته قبل این کار را انجام دهید که طی هفته و با سه بار شست و شو برای روز عروسی رنگ موهایتان جا افتاده باشد. پنج روز قبل از مهمانی، حتما موهایتان را یک ویتامینه اساسی بکنید که شفاف و براق باشد. در هفته آخر دو بار ماساژ جوان سازی پوست انجام دهید تا صورتتان آمادگی بهتری برای آرایش عروس و جشن عروسی داشته باشد (یک بار چهار روز قبل از مراسم و یک بار هم دو روز قبل). اپیلاسیون و پیرایش صورتتان را برای سه روز قبل از عروسی انجام دهید و دو روز مانده به جشن خیالتان را از ناخن ها هم راحت کنید: مانیکور، پدیکور، ترمیم کاشت، ژلیش و... . سه چهار روز مانده به مراسم با برگزار کننده عروسی یک جلسه بگذارید و هماهنگی نهایی را انجام دهید. دمنوش های انرژی بخش را هم فراموش نکنید.

یک روز قبل از جشن عروسی

در بیست و چهار ساعت قبل از عروسی شما حتما استرس را تجربه خواهید کرد. بنابراین هیچ کاری را برای این روز نگذارید. برای این که استرس شما را آزار ندهد، حتما یک ماساژ ریلکسی بگیرید. اگر منع پزشکی ندارید، از ویتامین های گروه ب استفاده کنید. موسیقی، استراحت، وقت گذراندن با خانواده و آرامش تنها ملزومات روز قبل از عروسی هستند. بهتر است از دوست نزدیک و صمیمی تان بخواهید که این روز را با شما بگذراند. از خانه بیرون نروید و وعده های غذایی سالم را انتخاب کنید. می توانید برای آخر شب یک قرار دو نفره کوچک با داماد داشته باشید و از رویاهای مشترکتان گپ بزنید.

روز جشن عروسی

صبح به خیر! دوش ولرم بگیرید و حوله پیچ خودتان را به میز صبحانه برسانید. یک صبحانه کامل، سالم و مقوی برای شما بسیار لازم است. لیستی که از قبل آماده کرده اید را بردارید و خط بزنید: لباس عروس، کفش، لوازم آرایش، عطر، لباس و کفش راحتی وقت آرایش، تور سر، تاج، جواهرات و هر چیز دیگری که دوست دارید را با خودتان همراه کنید. اگر در خانه آماده می شوید که چه بهتر، همه چیز کنار دستتان حاضر است. مطمئن باشید که این شب فراموش نشدنی به بهترین شکل ممکن برای شما اتفاق خواهد افتاد.

پسندیدم 0

منو خانه وارد شوید ثبت نام