درباره تصمیم کوتاهی مو دقت کنید
درباره تصمیم کوتاهی مو دقت کنید

درباره تصمیم کوتاهی مو دقت کنید

هر آنچه باید قبل از کوتاه شدن موهایتان بدانید را در یک مطلب بخوانید.

با انواع کاشت ناخن آشنا شوید

با انواع کاشت ناخن آشنا شوید

همه آنچه می خواهید درباره کاشت ناخن بدانید و کسی به شما نمی گوید... به سادگی با انواع کاشت ناخن و لوازم مربوط به آن آشنا شوید.

درباره تصمیم کوتاهی مو دقت کنید

وقتی قرار است موهایمان را کوتاه کنیم، گاهی پیش می آید که هیچ مدل خاصی در ذهنمان نداریم. بعضی ها انتخاب مدل را به ارایشگر می سپارند و بعضی دیگر سعی می کنند با توضیحاتی که می دهند دست آخر به آن مدل رویایی پس ذهنشان برسند. شاید برای همین است که در بسیاری از مواقع بعد از کوتاه شدن مو متوجه می شویم که انتخابمان اشتباه بوده است. اما مو کوتاه شده و راه برگشت فقط اکستنشن کردن آن است. برای این که با چنین مشکلی روبه رو نشوید بهتر است قبل از کوتاه کردن مو به نکاتی توجه کنید: کوتاه کردن نوک موها تاثیر مستقیمی روی رشد مو ندارد چون قسمت انتهای مو تاثیری روی فولیکول های پوست سر نمی گذارند. اما نوک گیری موها کمک می کند که هنگام رشد موهای سالم تری داشته باشید و واضح است که موی سالم تر راحت رشد می کند.

 

نوک گیری مو ، موخوره ، کوپ ، موهای فر ، ساقه مو ، چتری

 

چند وقت یک بار موهایم را کوتاه کنم؟!

وقت کوتاه کردن مو به یاد داشته باشید که همیشه برای بیشتر کوتاه کردن فرصت دارید. پس تصمیم های یکباره برای کوتاهی را کنار بگذارید و یک دسته موی کمر را یک دفعه به مدل یک سانتی تبدیل نکنید. این طوری می توانید با احساس جدید، از مدل موی جدیدتان کم کم کنار بیایید. هر چند بعضی از زنان از تغییرات یک شبه هم بسیار لذت می برند. چند وقت یک بار موهایتان را کوتاه می کنید؟! گاهی باید فاصله زمانی میان کوتاهی مو را تغییر دهید؛ مثلاً به جای آنکه هر 8 هفته موهایتان را کوتاه کنید، یک وقفه چند ماهه بیاندازید. می پرسید چرا؟! چون هر چهار ماه یک بار انتهای ساقه مو شروع به دوشاخه شدن و موخوره می کند و این زمانی است که موهای شما واقعاً نیاز کوپ دارد.

 

 

موهای فر را کوتاه کنیم یا صاف؟!

وقت کوتاه کردن مو، به گردنتان فکر کنید. بعضی از زنان با فرم گردنشان راحت نیستند و از نمایان شدن آن لذت نمی برند. بنابراین بهتر است قبل از کوتاه شدن موهایتان به این مساله فکر کنید چون زمانی که موهایتان را کوتاه کنید، مویی وجود ندارد که گردنتان را بپوشاند. یکی دیگر از مسائلی که وقت کوپ مو باید به آن فکر کنید، جنس و ترکیب اصلی موهایتان هم هست. موهای مجعد، فر خورده و مقاوم با تکه های متقارن و یکدست زیبا نمی شوند. اما برای موهای صاف می توان تقارن را کاملا حفظ کرد. البته شما می توانید با هر جنس مویی، موهای کوتاه داشته باشید ولی مثلا اگر موهایتان در ریشه فر است مدل مخصوص موهای صاف را فراموش کنید.

 

 

چتری هایم را کوتاه کنم؟!

اگر از علاقمندان به چتری هم هستید، سریع برای این کار اقدام نکنید. اول باید مطمئن شوید که چتری با فرم صورت و مدل موی شما هماهنگ می شود یا خیر. چتری های بلند برای صورت‎ های مربعی شکل بسیار مناسب هستند و حالت این صورت ها را زیبا می کنند. در صورتی که چتری کوتاه بیشتر به صورت های گرد می آید. راستی یادتان هم باشد که کوتاه کردن موها مراقبت و رسیدگی مو را کمی سخت تر می کند. نگهداری موهای کوتاه، نیازمند دید و بازدید بیشتر با آرایشگر است. چون شما باید مرتب حالت و سبک موهایتان را در وضعیت ثابتی حفظ کنید.

چه وقت باید موهایم را کوتاه کنم؟!

پسندیدم 5

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

من بیشتر دلی موهایم را تغییر می دهم، مطلب شما ذهن من را درگیر کرد که باید فکر کنم. من دوست ندارم فکر کنم، دوست دارم دلم بخواهد.

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

واسه تغییر خیلی خوبه

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

كلون عزيز نكات بسيار خوبي رو تذكر داديد تشكر از شما

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

اتفاقا هوس کردم کوتاه کنم . هورررااا

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

از اطلاعاتی که به ما می رسونید ممنون

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

من موهام بلنده میخوام کوتاه کنم

مدیریت وب سایت پسندیدم 0

در خدمتتونیم عزیزم

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام