از انواع لاک ناخن بیشتر بدانید
از انواع لاک ناخن بیشتر بدانید

از انواع لاک ناخن بیشتر بدانید

کدام لاک ناخن محبوب شماست؟! ساده، اکلیلی، کروم، نئونی یا ...؟!

این داستان سه سالگی ماست

این داستان سه سالگی ماست

آرایشگاه اینترنتی کلون سه ساله شد و این داستان ماست...

از انواع لاک ناخن بیشتر بدانید

برای شرکت در یک مهمانی، تصمیم گرفته اید لاک مناسب با لباستان را انتخاب کنید که یک دفعه می بینید در انبوه لاک های چیده شده روی میز آرایشتان آن رنگ دلخواه را پیدا نمی کنید. راه می افتید در خیابان و در فروشگاه های آرایشی دنبال رنگ لاک و طراحی ناخن دلخواهتان می گردید. با این حال چیزی در ته دلتان می گوید: «اینا چه فرقی با هم دارن؟!». برای اینکه لاک های ناخن را درست بشناسید با ما همراه شوید.

 

 انواع لاک ، برق ناخن ، لاک ناخن ، لاک نئونی ، لاک ژله ای ، لاک مات ، لاک صدفی

 

 

لاک بیس، ساده یا کلاسیک

این نوع از لاک ناخن که تمامی طیف های ملایم رنگ کرم و صورتی را در بر می گیرد، از قدیم همیشه و همواره طرفداران خاص خودش را داشته است. لاک بیس در واقع کلاسیک‌ ترین نوع لاک ناخن است و لاک ناخن استاندارد محسوب می شود. کار کردن با آن هم بسیار ساده است. گمان می کنم به همه دست ها و پوست ها و ناخن ها هم می آید. پس اگر می خواهید خیلی رسمی و کلاسیک باشید می توانید از این نوع لاک استفاده کنید.

 

 

لاک اکلیلی

آن وقت ها که کوچک بودیم را یادتان می آید، یک عشق افلاطونی به لاک های اکلیلی تمام تنمان را پر می کرد. اما این نوع از لاک به همان کودکی منحصر نشده است و در دنیای زنانگی هم کاربرد خودش را دارد. وقتی لاک ناخنتان را زیر نور می گیرید و درخششی رنگارنگ و نقطه نقطه در آن می بینید، یعنی لاک اکلیلی زده اید. این نوع لاک بهترین گزینه برای آرایش ناخن شما در فصل تابستان است؛ چون حالت جذابی به ناخن‌ها می‌دهد. لاک های اکلیلی حاوی اکلیل‌های ریز و درشتی هستند و پس از استفاده از آن بهتر است حتما برق ناخن (تاپ کوت) بزنید تا بافت زبر روی ناخن بر اثر تماس با سطوح دیگر خراشیده نشود.

لاک نئونی

رنگ های نئونی را می شناسید؟! اگر نه یک سری به لباس های مد دهه هشتاد بزنید و بعد چشمتان را به لاک های دست زنان هشتادی بدوزید! لاک نئونی برای زنان پر جنب و جوش یک انتخاب جذاب است. این لاک با رنگ های چشمگیری که دارد، شخصیت شما را بسیار جسور نشان می دهد. رنگ‌های نئونی در لاک تنوع زیادی دارند: انواع فسفری، صورتی، نارنجی و ... .مهم ترین حسن این لاک درخشش فوق العاده در تاریکی است. بنابراین به شما توصیه می کنیم یک بار هم که شده در مهمانی های مجلل شب، از این لاک استفاده کنید.

لاک متالیک یا کروم

لاک متالیک براق ترین نوع لاک ناخن است که معمولا درخشش و برق زیادی دارد و به شکل آینه ای روی ناخن شما نقش می بندد. این لاک بسیار  یکدست است و اگر می‌خواهید تاثیری بیشتری در چشم دیگران بگذارید، باید سراغ لاک کروم را از فروشنده بگیرید. لاک متالیک به راحتی رگه رگه می شود و به همین خاطر شاید استفاده از آن کمی برای شما مشکل باشد. اما یک ناخن کار حرفه ای می تواند در این زمینه به شما کمک کند. یادتان باشد لاک متالیکی که غلیظ می شود به راحتی خشک نمی شود و اصلا روی ناخن شما ماندگاری ندارد.

لاک مات

اگر لاک کروم را برعکس کنید، به لاک مات می رسید. یعنی لاکی که هیچ نوع درخشش و برقی از خود ندارد. وقتی بافت این نوع لاک را لمس می کنید، یکدست اما غیرصیقلی است. این نوع لاک که بسیار جدید است محبوبیت زیادی پیدا کرده و می توانید از رنگ های متنوع آن در تمام فصل‌های سال استفاده کنید. در واقع محدودیتی برای فصل سرد و گرم ندارد. البته بعضی از انواع این لاک ها هستند که به طور صد درصدی مات نیستند.

لاک ژلی

یکی از پرطرفدارترین انواع لاک ناخن لاک ژلی است. چون این مدل از لاک، حالت حرفه ای و آراسته تری به ناخن های شما می‌دهد. در ضمن نیازی نیست دم به دقیقه پاکش کنید و دوباره بزنید. این یعنی لاک ژلی دوام زیادی دارد و دارای نوعی بافت سه بعدی است که پوششی ضخیم و محکمی روی ناخن شما ایجاد می کند. این لاک به سادگی از روی ناخن پاک یا کنده نمی‌شود. البته یادتان باشد که برای خشک شدن این نوع از لاک شما نیاز به استفاده از دستگاه لاک خشک کن دارید. بنابراین به تنهایی و بدون وسایل مورد نیاز نمی توانید از این لاک استفاده کید و باید کار را به متخصص ناخن بسپارید.

لاک صدفی

پوست صدف و بافت های رگه دار مروارید را به یاد بیاورید. آن وقت یک مروارید بردارید و زیر نور درخشش بی نظیرش را تماشا کنید. هفت رنگی اش را تصور کنید لااقل. وقتی این ویژگی ها را در یک شیشه کوچک لاک جمع کنیم، لاک صدفی به دست آورده ایم که البته بعضی ها به آن لاک مرواریدی هم می گویند. این نوع از لاک به تنهایی زیبایی خاص خودش را دارد اما می توانید برای جلوه بیشتر روی لاک های بیس هم از آن استفاده کنید.

 

 

پسندیدم 1

منو خانه وارد شوید ثبت نام